הונדה מרגיעה את ההורים: מציעה קורס רכיבה בטוחה על קטנועים לבני נוער

הקורס, מטעם חברות "פרו ריידינג", יוענק חינם לרוכשי קטנועים ואופנועים בנפח 125 סמ"ק

הונדה אופנועים מנסה להגדיל את מכירות הכלים הד-גלגליים בפלח האוכלוסייה הצעיר (16-18), באמצעות "הרגעת" ההורים. החברה מציעה לשלוח צעירים הרוכשים קטנוע או אופנוע 125 סמ"ק לקורס נהיגה בטוחה של חברת "פרו ריידינג". מדובר בקורס רכיבה בסיסי, המלמד את הרוכב איך לרכב נכון במצבים שונים, רכיבה עירונית, בלימה נכונה, שליטה בקטנוע במצבים שונים ועוד.

לדברי נעמן זהר, מנהל האגף הדו-גלגלי בהונדה, "לרוב, המכשול העיקרי הוא ההורים שאינם מודעים להתפתחויות הטכנולוגיות בבטיחות בדגמי הונדה החדשים. אנו מאמינים שחינוך נכון יכול להניב נהגים בטוחים ונבונים ולכן החלטנו להרים את הכפפה ולשלב בין השניים אופנועים בטוחים של הונדה בשילוב קורס נהיגה בטוחה". זהר גורס כי הקורס יבוא להשלים את הפער מלימודי הנהיגה, בהם "רק מלמדים איך לעבור את הטסט".

זו אמנם יוזמה מבורכת, אך כידוע חלק גדול מהתאונות הקשות יותר נגרמות כתוצאה מהתנגשות של כלי רכב אחרים באופנוע, ולא כתוצאה מנהיגה לא נכונה של הרוכב.

זהר: "זה נכון, אבל נהיגה נכונה יותר תשפר את סיכויי הרוכב בכל מקרה. כיום הכלים הם יותר בטיחותיים, הן מבחינת בטיחות אקטיבית - מערכות בלימה וכיו"ב, והן מבחינת כוח המנוע של קטנועי ה-125 סמ"ק שמאפשר להם לצאת ממצבים מסוכנים טרם התרחשו".

המבצע הנוכחי של הונדה ילווה בקמפיין בהיקף של 200 אלף שקל, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.