דיווח: דרור אלפרון נמלט מהארץ אחרי שחרורו מהכלא

דרור הורשע בסחיטה באיומים וריצה 10 חודשי מאסר ■ ביום בו השתחרר מהכלא התאבד דודו טופז בתא המעצר, ודרור ניצל את ההמולה כדי לצאת מכותלי הכלא ללא ליווי תקשורתי ■ אמו: "הוא יצא לטיול קצר עם בת-זוגו"

שנה קשה עברה על דרור אלפרון: אביו, העבריין יעקב אלפרון, חוסל בפיצוץ מטען חבלה שהוצמד למכוניתו, הוא עצמו הורשע בסחיטה באיומים של בעל מועדונים וריצה בגינם 10 חודשי מאסר, ואחיו הצעיר נמצא במעצר באבו-כביר. כל הסיבות יחד כנראה גרמו לדרור לברוח לחו"ל - כך מדווח הבוקר (ד') העיתון "ישראל היום".

"הבן שלי לא היה צריך לברוח", אמרה אמו, אהובה אלפרון, בתכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל. "הבן שלי יצא לטיול קצר מאוד עם בת-זוגו. מפה עד לברוח או להבריח זה שמיים וארץ", הוסיפה. לדבריה, דרור שילם את חובו, וכל מה שהוא רוצה כעת זה לחיות את חייו.

דרור אלפרון סיים לרצות את חודשי המאסר בחודש שעבר. ביום שבו השתחרר מהכלא, התאבד הבדרן דודו טופז בתא המעצר. דרור ניצל את הסיקור התקשורתי סביב מותו של טופז כדי לצאת מכותלי הכלא ללא ליווי תקשורתי, וזמן קצר אחר-כך, לפי הדיווח בעיתון, הבריחה אותו אמו מחוץ לגבולות המדינה. לגלי צה"ל אמרה אהובה אלפרון כי לא הבריחה אותו.

לדברי אמו, היא לא חוששת מחיסול חשבונות עם בנה בחו"ל. "לדרור אין סכסוכים. לא היו לו ולא יהיו לו", היא אומרת. לדבריה, זו ההזדמנות היחידה שנותרה לבנה הצעיר. "הלוואי ש-3 הילדים שלי לא יגורו פה. יכאב לי, אבל לפחות יהיה להם טוב".