ג'וב נוסף לחיים רמון - מונה ליו"ר דירקטוריון לייפווייב

רמון, שכיהן עד לאחרונה כמשנה לראש הממשלה ובעבר כשר משפטים, הצטרף בתחילת החודש גם לדירקטוריון קבוצת ביטוח ישיר ובסוף אוגוסט מונה לדירקטור במפעלים הפטרוכימיים

כחודשיים לאחר שפרש מהחיים הפוליטיים, חיים רמון זוכה לג'וב נוסף בסקטור הפרטי: יו"ר חברת הביומד לייפווייב . רמון, שכיהן עד לאחרונה כמשנה לראש הממשלה ובעבר כשר משפטים, הצטרף בתחילת החודש גם לדירקטוריון קבוצת ביטוח ישיר ובסוף אוגוסט מונה לדירקטור במפעלים הפטרוכימיים , רמון גם מחזיק בתפקיד נוסף - יועץ מיוחד ליו"ר כתר פלסטיק.

חברת לייפווייב פועלת בתחום פיתוח מכשור רפואי לריפוי פצעים כרוניים. "לאחר עבודה מרוכזת אשר התמקדה בתחום הקליני, המחקרי ובתחום יצירת נכסי קניין רוחני, עומדת החברה בפני צומת דרכים אסטרטגי", מסרה החברה. "מינויו של חיים רמון ליו"ר הדירקטוריון ייצור מומנטום אשר יוסיף לחברה חיזוק משמעותי הן ביצירת מוניטין והן מבחינת יכולותיו וניסיונו בתחום המערכתי כשר בריאות לשעבר. כישוריו של רמון יהיו לעזר רב בניהול מגעים בינלאומיים אל מול חברות רב-לאומיות בתחום הביומד, כמו גם בקידום הפעילות מול רשויות הבריאות ברחבי העולם (החזרי שיפוי)".

"הסכמתי להיענות לפנייתו של ד"ר מישל אפרגן ולשמש כיו"ר החברה לאחר השלמת הגיוס המוצלח באמצעות תשקיף מדף המאפשר לחברה ביצוע תכנית העבודה לשנתיים הקרובות הכוללות פיתוח המוצר וקידום המהלך לאישור ה-FDA", אמר רמון. "בתום בדיקה מעמיקה ומקיפה עם גורמים רפואיים בארץ ובחו"ל לגבי יעילותו של מכשיר ה-BST ולאחר התרשמותי מהניהול המקצועי,עם תוכנית עבודה ממוקדת, נוכחתי לדעת כי מדובר בחברה עם טכנולוגיה מבטיחה המאפשרת הצלת חיים לחולים כרוניים קשים. הפצתה תביא לשיפור מערך הבריאות ואיכות חייהם של מיליוני חולים ברחבי העולם בתחום רפואת הפצעים המשווע לטכנולוגיות טיפוליות חדשניות. אני מאמין שהצטרפותי בשלב זה לחברה תקדם מגעים עם חברות רב לאומיות".