הכסף הרוסי מגיע גם ל-NBA?

דיווחים ברוסיה: מיכאיל פרוחורוב, האיש העשיר ברוסיה, יסייע לניו ג'רזי נטס לבנות את האולם החדש בתמורה לאחוזי בעלות ■ פרוחורוב הוזכר בחודש שעבר כמי שעשוי לרכוש את קבוצת הכדורגל של רומא

האם האוליגרכים שמפזרים כספים בכדורגל ובכדורסל האירופי מתחילים להיכנס גם ל-NBA? לפי פרסומים בסוף השבוע, מיכאיל פרוחורוב, אותו דירג "פורבס" כאיש העשיר ברוסיה עם הון מוערך של 9.5 מיליארד דולר, מעוניין לעזור לניו ג'רזי נטס לממן את בניית האולם החדש שלה.

העיתון הרוסי "קומרסנט" הוסיף כי במסגרת העסקה פרוחורוב יעניק הלוואה לקבוצה ובתמורה יקבל בה אחוזי שליטה. בעלי הנטס, ברוס ראטנר, הציג לאחרונה תוכנית שנייה לבניית האולם בברוקלין, לאחר שהתוכנית הראשונה, בסך מיליארד דולר, התבררה כיקרה מדי. הנטס נחשבת לאחת הקבוצות המפסידות ב-NBA בשנים האחרונות, ולאחרונה דיווחה כי ההפסדים בשנה האחרונה צפויים להגיע ל-50 מיליון דולר.

אין זו הפעם הראשונה שפרוחורוב מוזכר באפשרות של כניסה לקבוצות ספורט. בחודש שעבר נכתב בתקשורת באיטליה כי המיליארדר הרוסי מעוניין לרכוש את מועדון הכדורגל AS רומא מהסרייה A. בעבר פרוחורוב הזרים כספים גם לקבוצת הכדורסל של צסק"א מוסקבה.