פועלים בסקירה מחמיאה ל-IDB: מעלים המלצה ל"תשואת יתר"

"נזילות, תזמון ואיכות תחת קורת גג אחת" מאפיינות את החברה ■ מחיר היעד נקבע על 110 ש"ח, כ-30% מעל מחירה בשוק ■ דסק"ש זוכה אף היא למילים חמות וההמלצה עליה נותרת "תשואת יתר"

נוחי דנקנר ממשיך לחייך: בנק הפועלים העלה היום (ג') את המלצתו לחברת אידיבי אחזקות ל"תשואת יתר" עם מחיר יעד של 110 שקל, כ-30% מעל מחירה בשוק.

גלעד שריג, אנליסט הבנק, מציין בפתיחת הסקירה כי אידיבי אחזקות מתאפיינת ב"נזילות, תזמון ואיכות תחת קורת גג אחת". בהמשך מציין שריג, כי מיזוג הפעילויות של גנדן תיירות וזרוע התיירות של אידיבי (כלל תיירות), שיאפשר חסכון של עשרות מיליוני שקלים, יוצר גוף גדול וחזק עם מחזור מכירות של מעל 3 מיליארד שקל.

דסק"ש , המוחזקת על ידי אידיבי אחזקות, נהנית גם היא מהשארת מחיר היעד בעינו, 100 שקל, והמלצה על "תשואת יתר". זאת, על אף זינוק של יותר מ-100% מדצמבר 2008. הסיבה להמלצה היא המשך הצגת נתונים טובים מהחברות התפעוליות בקבוצה, סלקום , שופרסל , מכתשים אגן , אלרון , גיוון אימג'ינג , נייר חדרה , 013 נטוויז'ן , המ-לט וכור , אך בעיקר לאור ההשקעות המוצלחות של כור בבנק השוויצרי קרדיט סוויס, בגינן רשמה עד כה כור רווחים מצטברים של מעל 2.76 מיליארד שקל.

כלל תעשיות מקבלת את התואר "אחת מחברות האחזקה האיכותיות והמעניינות בבורסה המקומית" משריג והמלצת הפועלים עליה נותרת "תשואת שוק" עם מחיר יעד של 20 שקל. בין האחזקות המשמעותיות מציין שריג את משאב, העוסקת בתעשיית המלט, וכן את פעילות 'תעבורה'. משאב הודיעה רק לאחרונה על רכישת חברת הבטון 'הנסון'.