העליון: הדיון בעניינו של אלי רייפמן יתקיים ב-12 באוקטובר

שלשום נשלח רייפמן למאסר של 45 יום בשל ביזיון בית המשפט, לאחר שנמנע מלהעביר את מניותיו באמבלייז לידי המנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז

נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, קיבלה היום (ד') את בקשת פרקליטיו של אלי רייפמן, עוה"ד דורון אפיק ושלומי תורג'מן, והחליטה לקיים את הדיון בעניינו ב-12 באוקטובר.

כזכור, רייפמן, יו"ר אמבלייז , נשלח שלשום (ב') למאסר של 45 יום בשל ביזיון בית המשפט, לאחר שנמנע מלהעביר את מניותיו באמבלייז לידי המנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז, כפי שהורה בית המשפט המחוזי. זאת, לאחר שערעור שהגיש על החלטת השופטת ורדה אלשיך נדחה על-ידי שופט העליון חנן מלצר.

על-פי הנתונים שנמסרו לבית המשפט, בידי רייפמן 39 מיליון מניות בחברת אמבלייז המוחזקות בידי 41 נאמנים באנגליה, ששיווין כ-94 מיליון שקל. המנהל המיוחד, עו"ד איתן ארז, טען כי רייפמן מסרב לחתום על ייפוי-כוח המורה לנאמנים להעביר את המניות לידיו.

במקביל לבקשה לעיכוב ביצוע, שכאמור נדחתה, ערער רייפמן על ההחלטה עצמה לבית המשפט העליון. פרקליטיו של רייפמן פנו אתמול (ג') לבית המשפט העליון בבקשה להקדים את הדיון בעניינו לאחר שנאסר, והיום כאמור קיבלה השופטת את הבקשה והקדימה את הדיון שהיה אמור להתקיים לקראת סוף החודש הבא.

יצויין כי בתחילת השבוע נורו יריות על רכבו של רייפמן על-ידי שני רוכבי אופנוע ופגעו בכיסא הנהג שלו. ייתכן כי מדובר בניסיון לאיים על רייפמן, השקוע בחובות לשוק האפור.