צירוף מקרים? שלום דומרני בדרך לכלא - וחיים רביבו נחת בארץ

דומרני, שנחשב לראש ארגון הפשע הגדול בדרום, נשלח היום ל-10 חודשי מאסר ■ בתוך כך חזר לישראל כדורגלן העבר חיים רביבו, שעפ"י השמועות קיבל איומים מגורמים בעולם התחתון ואף נמלט מהארץ מחשש לחייו

בית המשפט המחוזי בתל-אביב קיבל היום (ד') בצהריים את הסדר הטיעון של שלום דומרני, שנחשב לראש ארגון הפשע הגדול בדרום. לפי הסדר הטיעון, דומרני יורשע בתקיפתו של העבריין אבנר הררי בחודש פברואר השנה ויישלח ל-10 חודשי מאסר בפועל.

בתוך כך, שחקן הכדורגל לשעבר חיים רביבו הגיע לישראל ובילה אמש (ג') בהופעה של רמי קליינשטיין באשדוד.

שמותיהם של רביבו ודומרני נקשרו בעבר לאחר שרביבו נמלט מהארץ בעקבות איומים על חייו מטעם גורמים בעולם התחתון. לא ברור אם כניסתו הקרובה של דומרני לכלא השפיעה על החלטתו של רביבו לשוב לישראל, ואם רביבו נמצא בארץ במסגרת ביקור בלבד או שהוא חזר לארץ לצמיתות.

גורם במשטרה מסר לחדשות 2 בתגובה כי "רביבו הוא אדם ברשות עצמו. אנחנו כבר הזהרנו אותו".

תגובתו של רביבו עצמו טרם נתקבלה, אבל אחיו הכדורגלן דוד רביבו מסר לחדשות 2: "חיים באמת בארץ, אבל הוא הגיע לחגיגת ברית של המשפחה. כל הפרסומים האלה הם שטויות".

רביבו מכחיש איומים על חייו

שמועות רבות מתרוצצות סביב קשריו של כדורגלן העבר למשפחות הפשע ולגורמים מהעולם התחתון. רביבו, יש להדגיש, מכחיש בתוקף כל איום על חייו. יש הסוברים כי סכסוכים עם גורמים עבריינים הם שהובילו את רביבו ואת משפחתו לרדת מהארץ ולהשתקע בארצות-הברית לפני כשנה.

לפני כשנה דווח בעיתון "הארץ" כי רביבו הסתבך עם סוחר בעל רקע פלילי. על-פי הפרסום, ראש משפחת הפשע שלום דומרני פעל כבורר במטרה לפשר בין רביבו לסוחר עמו הוא הסתבך. משפחת אברג'יל, שעל-פי הדיווח פעלה ככל הנראה במשותף עם רביבו, לא קיבלה את קביעת דומרני לפיה רביבו נדרש לשלם קנס גבוה לסוחר, דבר שהלהיט עוד יותר את הרוחות.

דומרני מצידו, על-פי הפרסום, לא נשאר חייב והגדיל את העונש שגזר על רביבו. הוא העלה את הקנס הכספי שהטיל עליו, וקבע כי על רביבו לצאת לגלות מחוץ לישראל. זמן לא רב אחר-כך יצא רביבו בהכרזה כי הוא עוזב את הארץ לרגל עסקים, והמריא עם משפחתו ללוס-אנג'לס.

המשטרה הזהירה - רביבו נסע לארה"ב

נזכיר כי רביבו, שעבר להתגורר עם משפחתו בארצות-הברית, הגיע במהלך חודש יוני השנה לביקור בארץ לצורך צילומי פרסומת. אולם, כמה ימים לאחר מכן הוא כבר מיהר לארוז מזוודות ולחזור לארצות-הברית.

הסיבה לבהילות של רביבו לעזוב את ישראל התבררה די מהר: רביבו הוזמן למשרדי יחידת המשטרה לה"ב 433, המטפלת בארגוני הפשיעה, שם הובהר לו כי חייו בסכנה ממשית ומיידית, וכי עליו לעזוב את ישראל בהקדם האפשרי. רביבו העדיף לא לקחת סיכונים מיותרים ושב ללוס-אנג'לס.

לאחר מכן הגיב רביבו לפרסום של חדשות 2 באינטרנט בראיון לתכנית הרדיו של אופירה אסייג ב-103fm: "לא קראו לי ולא הודיעו לי, לא שמעתי שום דבר מהמשטרה. עוד פעם מתחילים עם אותו סיפור, וזה מתחיל להפריע לי", אמר.

רביבו הוסיף: "אני לא יודע מה קורה בארץ. יכול להיות, צריך לבדוק, אולי מדובר בחיים רביבו אחר... עבריינים ניסו לפגוע בי? אין לי מושג, לא יודע. בשבוע האחרון שלי בארץ הייתי עם עמיתי וחברי אייל ברקוביץ'. השוטרים היחידים הם אלה שליוו אותנו לצילומי הפרסומת שצילמנו".