קרב השליטה על גולדשילד: משפחת פורר שיפרה ההצעה

מציעה לרכוש השליטה בחברה לפי מחיר של 450 פני לעומת 440 פני ■ כזכור, משפחת פורר חוברת בניסיון הרכישה למנכ"ל הקודם של גולדשילד, אגי'ט פטאל שישקיע בחברת AIT

משפחת פורר הישראלית לא מוותרת על חברת התרופות גולדשילד הבריטית (Goldshild). לאחר שהנהלת גולדשילד הודיעה על כוונתה לרכוש את השליטה בחברה לפי מחיר שיהיה גבוה מההצעה של פורר, מחזירה האחרונה את הכדור למגרש של הנהלת גולדשילד ומפרסמת הצעה רשמית משופרת.

מהודעה שפרסמה היום גולדשילד עולה, כי משפחת פורר, דרך חברת AIT, מעוניינת לרכוש את השליטה בחברה לפי מחיר של 450 פני במזומן, 10 פני מעל המחיר בהצעה הראשונה של המשפחה הישראלית. מחיר זה משקף לחברה הבריטית שווי של 165.7 מיליון ליש"ט (269 מיליון דולר) או 2% בקירוב מעל המחיר בהצעה המקורית של משפחת פורר.

מניית גולדשילד נסחרה אתמול (ד') לפי מחיר של 475 פני, מחיר שיא שנתי המשקף שווי חברה של 281 מיליון דולר. במילים אחרות, ציבור המשקיעים מאמין כי מאבק השליטה בחברה רק יגרום לשני הצדדים לשפר את הצעותיהם.

כזכור, משפחת פורר חוברת בניסיון הרכישה למנכ"ל הקודם של גולדשילד, אגי'ט פטאל שישקיע בחברת AIT.

צוות ההנהלה הבכירה של גולדשילד, המייצרת ומשווקת תרופות ללא מרשם ותוספי מזון למיניהם ונסחרת בבורסת המשנה של אנגליה, כולל את רקש פטאל (מנכ"ל החברה); קירטי פטאל (מנהל בכיר); אג'י פטאל (ראש החטיבה הגלובלית לבריאות הצרכן) וראם סוואמי, סמנכ"ל הכספים.