מנוע החיפוש בינג ממשיך לצבור פופולריות על חשבון גוגל

הנתח של בינג היה בחודש אוגוסט 9.3% מכלל שוק החיפושים המקוונים בארה"ב - עלייה מ-8.9% בחודש יולי ■ גוגל עדיין בראש ושומרת על גודלה ללא שינוי מחודש יולי עם נתח של 64.6%

בינג (Bing), מנוע החיפוש החדש של חברת מיקרוסופט, ממשיך להעמיק את אחיזתו בשוק החיפוש המקוון בארה"ב על חשבונה של גוגל - כך עולה מנתונים של חברת מחקרי השוק comScore שמסכמים את חודש אוגוסט.

הנתח של בינג היה בחודש זה 9.3% מכלל שוק החיפושים המקוונים בארה"ב באוגוסט - עלייה מ-8.9% בחודש יולי. לפי נתונים של בנק ההשקעות JP Morgan, בינג הוא מנוע החיפוש השלישי הנפוץ ביותר שלו מבין מנועי החיפוש בארה"ב.

גוגל עדיין בראש ושומרת על גודלה ללא שינוי מחודש יולי עם נתח של 64.6%. אחריה נמצא מנוע החיפוש של יאהו עם נתח של 19.3%, גם כאן ללא שינוי משמעותי ביולי. ככלל, לפי נתוני קומסקור, שוק החיפוש המקוון בארה"ב גדל ב-15.5% לעומת חודש יולי האחרון וב-19.2% לעומת חודש אוגוסט אשתקד.