אסף גולדרינג, הנאשם ברצח בתו נועה, שם קץ לחייו בחצר הכלא

כך דווח בגלי צה"ל ■ גולדרינג נאשם כי רצח את בתו נועה בת השלוש על מנת לנקום באשתו שעמה היה מסוכסך ■ היום הוא הוצא מתאו לטיול בחצר, טיפס על החומה במקום וקפץ מגובה של 3 מטרים אל רצפת הבטון

אסף גולדרינג, הנאשם ברצח בתו נועה בת השלוש, שם קץ לחייו היום (ב') בשעות הצהריים בחצר הטיולים של כלא "הדרים" - כך פורסם בגלי צה"ל.

גולדרינג, שהוצא מתאו לטיול בחצר, טיפס על החומה במקום וקפץ מגובה של 3 מטרים אל רצפת הבטון. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו.

משירות בתי הסוהר נמסר כי גולדרינג היה תחת השגחה, אך הסוהר שהיה עימו בחצר לא הספיק למנוע את קפיצתו. בשב"ס מינו קצין לחקור את נסיבות ההתאבדות.

המשפט אמור היה להיפתח רשמית בסוף החודש

הדיון הראשון במשפטו של גולדרינג, המואשם כי רצח את בתו בכוונה תחילה, אמור היה להיערך בסוף אוקטובר, זאת לאחר שבראשית ספטמבר ביקש סניגורו, עו"ד גדי זילברשלג, לשנות את המועד.

בכתב האישום נטען כי "בליבו של גולדרינג גמלה ההחלטה לגרום למותה של נועה, כדי לפגוע באשתו בנפרד, ליזה". במשטרה אמרו כי בחקירתו סיפר להם האב כי התכוון לרצוח את בתו, כיוון ש"זוגתו 'עשתה לו את המוות'", כהגדרתו.

חוות-דעת פסיכיאטרית קבעה כי גולדרינג כשיר לעמוד לדין, אך פרקליטיו טענו כי הוא לא היה בצלילות-דעת מלאה בעת ביצוע המעשה, וכי הוא נטל כמות גדולה של כדורים לפני כן, שפגעה בכושר השיפוט שלו.

כזכור, זהו המקרה השני בחודשיים האחרונים שבו שם קץ לחייו עציר שמשפטו עורר עניין ציבורי רב: בחודש שעבר התאבד הבדרן דודו טופז, כאשר תלה את עצמו בתאו שבכלא "ניצן". ההתאבדות עוררה ביקורת ציבורית על שירות בתי הסוהר, על שלא הצליח למנוע אותה.