לאחר העזיבה המתוקשרת מקוקה-קולה: סביון בר-סבר מונתה לסמנכ"לית שיווק ב-HOT

תחליף את דינה נבות, שעוזבת את HOT על רקע חילוקי דעות עם המנכ"ל הרצל עוזר ■ כזכור, בר-סבר פוטרה מתפקידה כסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה לפני כחודש, בעקבות ראיון בלעדי שהעניקה ל"ליידי גלובס"

סמנכ"לית השיווק של HOT, דינה נבות, הודיעה למנכ"ל הרצל עוזר על רצונה לסיים את תפקידה בחברה. הודעתה של נבות באה על רקע חילוקי דעות שהתגלעו בינה לבין עוזר מאז כניסתו לתפקיד המנכ"ל. נבות שימשה בתפקידה כשנה וחצי, במהלכם הובילה בין השאר את מהלך המיתוג מחדש של HOT .

נבות מסרה היום (ד'): "יש לי הערכה גדולה להרצל ולדרכו, וברצוני לאחל ל-HOT ולמחליפתי הצלחה באתגר הגדול".

את נבות תחליף סביון בר-סבר החל מ-1 באוקטובר. בר-סבר כיהנה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה. קודם לכן שימשה כמנכ"לית "קידום לך תצטיין", ולפני כן כמשנה למנכ"ל בורגראנץ', שם ניהלה את השיווק, התפעול ומשאבי האנוש בחברה.

בר-סבר הנה בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון בחיפה, ותואר שני במינהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל-אביב.

כזכור, בר-סבר הודיעה על פרישתה מקוקה-קולה ימים ספורים לאחר שיחת נזיפה אליה נקראה על-ידי איציק תמיר, מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים, יצרנית קוקה-קולה. במהלך השיחה, שנגעה לראיון שהעניקה מספר ימים קודם לכן למגזין "ליידי גלובס", ננזפה בר-סבר על התבטאויותיה בכתבה, בהן היא העזה כביכול לנכס לעצמה הצלחות ששייכות לקוקה-קולה, ויצרה בדבריה "נזק שאין לדעת איך תוכל לכפר עליו". תמיר אף הטיח בה ביקורת נוקבת על האופן בו הצטלמה ועל הבגדים שלבשה במהלך הצילומים לכתבה (חצאית מיני ושמלות מחויטות). ככל הנראה, לאחר השיחה בר-סבר אולצה להודיע על יציאתה לחופשה מיידית - ולמעשה לפרוש בפועל מקוקה-קולה.

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT, אמר היום: "ברצוני להודות לדינה נבות על עבודתה המסורה ועל המהלכים שהובילה בחברה בתקופה לא פשוטה, ולאחל לה הצלחה בהמשך דרכה. כמו כן, אני מאחל לסביון בר-סבר הצלחה בתפקיד המאתגר, ומשוכנע כי תתרום מניסיונה הרב להשגת היעדים שהצבנו לשנים הקרובות".

סביון בר סבר / צלם: רמי זרנגר