לראשונה: תו איכות שירות ליצרני רהיטים

איגוד תעשיות הריהוט יעניק את התו ליצרנים שיתחייבו לעמוד בקריטריונים מחמירים

במסגרת תערוכת הרהיטים "ריהוטים", הנערכת מדי שנה בחול המועד סוכות, משיק השנה איגוד תעשיות הריהוט תו איכות שירות.

התו יינתן לחברות שיתחייבו לשים בראש סדר העדיפויות את בטיחות הצרכן, להתאים מוצרים לצורכי הצרכן והאקלים הישראליים, להקפיד על איכות ייצור וגימור נאותה, לספק מידע בדבר הרכב החומרים של המוצר, להעניק אחריות של שנה לפחות, להקפיד על ניקיון העץ מתולעים, לעמוד בתנאי אספקה סבירים, לבטל עסקה בהתאם להוראות החוק - ובמקרי מחלוקת לפנות לשירותי גישור של האיגוד.

החברות בעלות התו יזוהו באמצעות תעודות שיוצגו בכל נקודות השירות והמכירה ובמדבקות שיוצמדו לחלונות הראווה. את התו יקבלו רק חברים באיגוד תעשיות הריהוט שחתמו על האמנה - ורק אחרי שמועמדותם נבדקה בקפידה על-ידי הנהלת האיגוד, תוך בחינת היסטוריית השירות והממשקים הצרכניים שלהם ועמידתם בפרמטרים שונים.

האיגוד ילווה את העסקים הנבחרים בעזרת תוכניות ממשלתיות והכשרות לנושאים רלוונטיים, כמו סטנדרטים בינלאומיים, שיפור איכות המוצר והשירות, חדשנות, עיצוב, פיתוחים ושימוש בתוכניות המדען הראשי. הפיקוח על איכות המוצר והשירות של העסק בעל התו יימשך באמצעות מידע שיתקבל מצרכנים ובאמצעות פעולות יזומות של הנהלת האיגוד.

יש לציין כי ענף הריהוט מוביל במספר התלונות המוגשות לגביו במועצה לצרכנות. לדברי יו"ר האיגוד, אורי סגרה, התו נועד לחזק את האמון שהציבור הישראלי רוחש לרהיטים המקומיים ולדחוף את הייצור כחול-לבן למצוינות.