מתנה לחג: ערוץ 1 קיבל בחינם מצ'רלטון את זכויות השידור של המבורג-הפועל ת"א

מפעילת ערוצים ספורט 1 וספורט 2 נאלצה להעביר את הזכויות של המשחק בליגה האירופית ללא תמורה בשל מגבלות הרגולציה ■ רשות השידור עשויה "לצ'פר" את צ'רלטון במהלך העונה במשחקים אחרים בתמורה

ערוץ 1 ישדר הערב (ה') את משחקה של הפועל תל-אביב מול המבורג הגרמנית במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית. השידור יחל ב-21:05.

צ'רלטון, המחזיקה בזכויות השידור של משחקי הליגה האירופית העונה, לא יכולה לשדר את הפועל בערוצי ספורט 1 וספורט 2 בגלל מגבלות הרגולציה - והעניקה את הזכויות בחינם לרשות השידור.

במהלך השבוע האחרון ניסתה צ'רלטון להציע את הזכויות לערוץ 2 ולערוץ 10, כאשר גם פנייה לערוץ הספורט נעשתה. כל אותם גופים העדיפו שלא לשדר את המשחק. כזכור, צ'רלטון נתקלה בבעיה זהה במחזור הראשון של הליגה האירופית לפני שבועיים, אז אירחה הפועל תל-אביב את סלטיק. אותו משחק נרכש בסופו של דבר על-ידי ערוץ הספורט.

עם זאת, צ'רלטון עשויה ליהנות בעתיד מהמתנה שהעניקה לערוץ 1. בין הצדדים קיים הסכם שבעל-פה על כך שצ'רלטון תוכל לקבל ללא תמורה שידורים של משחקים שערוץ 1 מחזיק בזכויות השידור שלהם. לדוגמה, במסגרת ההסכם עשוי ערוץ 1 להעביר בהמשך העונה משחקים מהשלבים המוקדמים של גביע המדינה בכדורסל.

צ'רלטון נמצאת בבעיה גם לקראת המשחק הבא של הפועל תל-אביב בליגה האירופית מול ראפיד וינה ב-22 באוקטובר, כיוון שמועצת הכבלים והלוויין טרם הגיעה להסדר קבע עם הערוצים בתשלום בנוגע לשידורי ספורט. הסדרת הנושא צפויה להיסגר בסוף אוקטובר.

רגע לפני: אלון זנדר מנתח את המבורג