"הישרדות" או מכבי חיפה בצ'מפיונס ליג?

בקרב הראש בראש, ריאליטי או ליגת אלופות, העדיף הציבור הישראלי את מכבי חיפה; המשחק בין הירוקים לבורדו הביא לזכיינית ערוץ 2 רשת רייטינג של 16.9%, "הישרדות" הסתפקה ב-15.8%

אחת הסיבות לנתוני הצפייה הנמוכים בשנה שעברה של ליגת העל בכדורגל היתה העובדה שמשחקי הליגה הוצבו בשליש הראשון של העונה מול תוכנית ריאליטי מצליחה ("האח הגדול"). כשמדובר במשחקי ליגת האלופות, מתברר שההעדפה של הציבור הישראלי קצת משתנה.

המשחק אתמול (ד') של מכבי חיפה מול בורדו (1-0), ששודר אצל זכיינית ערוץ 2 רשת, רשם רייטינג ממוצע של 16.9% בקרב משקי בית יהודיים, נתון המשקף צפייה ב-262.1 אלף בתי אב. התוכנית "הישרדות", ששודרה במקביל בערוץ 10, גרפה רייטינג ממוצע של 15.8%. משחק הכדורגל תפס אתמול את המקום השני ברשימת התוכנית הנצפות, אחרי חדשות ערוץ 2 (19.9%).

עם זאת, נתוני הצפייה במשחק אתמול נמוכים מאלו שהושגו במשחק הראשון של חיפה בליגת האלופות, מול באיירן מינכן לפני שבועיים, ששודר בערוץ 10 והביא 18.3%.

ערוץ 10 רכש מערוץ הספורט את זכויות השידור של משחקי הבית של מכבי חיפה בליגת האלופות, וישדר את המשחקים שנותרו לה מול יובנטוס ובורדו. ערוץ 2 ישדר את משחקי החוץ שנשארו מול באיירן מינכן ויובנטוס.