גוגל חושפת מערך עיצובים חדש עבור דפדפן הכרום

המערך מאפשר למשתמשים לעצב את מראה הדפדפן שלהם על-פי טעמם האישי ■ לצורך כך שיתפה גוגל פעולה עם אמנים ומעצבים מכל רחבי העולם ■ הנציגות הישראלית - יעקב אגם, מיכל נגרין ואינפקטד משרום

גוגל חשפה היום (ג') מערך עיצובים חדש עבור הדפדפן שלה, גוגל כרום, המאפשר למשתמשים לעצב את מראה הדפדפן שלהם על-פי טעמם האישי, בדומה לעיצוב האישי שמאפשרת גוגל בשירות הדואר האלקטרוני GMAIL.

הדפדפן כרום הושק לפני כשנה, אולם על-פי GetClicky הוא אומץ רק על-ידי 4.2% מהגולשים.

בהשקת קולקציית העיצובים החדשה גוגל שיתפה פעולה עם אמנים, אדריכלים, מוזיקאים, מאיירים, יוצרי קולנוע ומעצבי אופנה ופנים מכל רחבי העולם, ויצרה אוסף של למעלה מ-100 עיצובים ייחודיים העומדים לרשות הגולשים.

בין האמנים יש גם נציגות ישראלית - האומן יעקב אגם, המעצבת מיכל נגרין והרכב הטראנס אינפקטד משרום - זאת לצד מעצבים בינלאומיים כגון דולצ'ה וגבאנה וכארים ראשיד.

נגרין מסרה בתגובה: "אני שמחה לקחת בפרויקט צבעוני חוצה תרבויות ותחומים זה. הסקין שעיצבתי מאפשר לי להביא מהעולם הצבעוני והאופטימי אל עולם האינטרנט והמדיה האלקטרונית".

יעקב אגם מסר: "אני מברך על היוזמה של גוגל לשלב אמנות במסגרת חדשה ודינמית. אין ספק כי השילוב בין אמנות וטכנולוגיה מתקדמת, כפי שהיא באה לידי ביטוי בהשקה הנוכחית, מאפשר לקהל רחב ומגוון להיחשף לאמן וליצירתו, ומחזק את העובדה כי האמנות היא ביטוי וחלק של המציאות והחיים בהווייתם - ולא רק מוצר לשימור במוזיאונים כמצבה".