חשד: לקוח זועם הטריד בטלפון את מנכ"ל מזרחי-טפחות אלי יונס - ושלח לביתו נערות ליווי ועשרות מגשי פיצה

החקירה החלה עקב חשד שהופנה כלפי תושב קריית-מלאכי מצד הבנק בדבר זיוף צ'ק ■ בעקבות התלונה נעצר החשוד, שוחרר בתנאים מגבילים ואף נשלח להסתכלות ■ במשטרה מדגישים כי החקירה עדיין בעיצומה, כשעל הפרק חשד לעבירות של הטרדה שהגיעה אף לדרגת איומים

משטרת קריית-מלאכי עצרה בימים האחרונים תושב העיר, בחשד שנהג להטריד באופן סדרתי את מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות, אלי יונס.

החקירה החלה בעקבות חשד שהופנה כלפי התושב מצד הבנק בדבר זיוף צ'ק. על-פי החשד, החשוד השיג את מספר הטלפון של יונס והתקשר אליו עשרות פעמים לטלפון הנייד שלו, לביתו וללשכתו. בהמשך אף איים על בני משפחתו, הזמין עשרות מגשי פיצה לביתו של יונס, ואף שלח לביתו שתי נערות ליווי.

בחקירת המשטרה התברר כי הסכסוך עם הבנק החל לפני כמה שבועות, לאחר שהתגלה חשד לזיוף צ'ק, והחשוד לא קיבל בשל כך את סכום הכסף שהיה נקוב בו. בעקבות זאת הוא החל להתקשר למנכ"ל יונס, ודרש ממנו לקבל את הכסף בחזרה. בעקבות זאת הוא אף הזמין פיצות מפיצריות ירושלמיות ונערות ליווי לביתו של יונס, הנמצא בסביבות ירושלים. יונס הגיש תלונה במשטרה.

בעקבות התלונה נעצר החשוד, שוחרר בתנאים מגבילים ואף נשלח להסתכלות פסיכיאטרית. במשטרה מדגישים כי החקירה עדיין בעיצומה, כשעל הפרק חשד לעבירות של הטרדה, שהגיעה אף לדרגת איומים.

ממשטרת מחוז הדרום נמסר כי "עבירת האיומים היא עבירה חמורה, ואיומים על עובד ציבור מתוקף תפקידו הן עבירות חמורות שבעתיים". עם זאת, טרם הוחלט על הגשת כתב אישום נגד המטריד.