משרד המיתוג ברוך נאה זכה בתחרות "פנטאוורדס" העולמית

לפני כולם המשרד הישראלי זכה בקטגוריית המזון לצד משרד המיתוג הבריטי "טקסי סטודיו", וזאת בגין עבודתו במיתוג חבילות המזון של "מגה"

משרד המיתוג הישראלי "ברוך נאה קריאטיב ברנדינג", בניהולו של ברוך נאה, הוא אחד הזוכים בתחרות "פנטאוורדס" (Pentawards) לשנת 2009. התחרות מוקדשת לעיצוב אריזות ועיצוב מוצר, בקטגוריות הצריכה השונות ומשרד ברוך נאה זכה בקטגוריית המזון בגין עבודתו במיתוג חבילות המזון של רשת "מגה". לצד ברוך נאה זכה גם המשרד הבריטי "טקסי סטודיו" בגין עבודתו במיתוג חבילות המזון של רשת Tesco.

תחרות פנטאוורדס מחולקת ל-5 קטגוריות: משקאות, מזון, גוף, שווקים אחרים ויוקרה. התחרות התקיימה השנה בבריסל וצוות השופטים בה הורכב ממומחים בתחום האריזות מרחבי העולם, מעצבים ואנשי שיווק, המתייחסים בשיפוט העבודות ליעדים השיווקיים ולחשיבה האסטרטגית העומדת מאחוריהן. כמדי שנה, גם השנה הוגשו אלפי עבודות בכל קטגוריה.

פנטהוורדס

"אני מאמין באומנות שימושית",אומר נאה. "'סתם יפה' זה לא מספיק. צריך מסר, צריך לשרת מטרה, צריך להעביר איזה רעיון שאנשים יכולים להתחבר אליו אינטואיטיבית, ללא מאמץ, כמעט בלי לשים לב. במציאות השיווקית של היום הצרכן צריך להתחבר למוצר באופן 'טבעי'. לכן, צריך לדבר עם קהל היעד בשפה שלו, כי האמת היא שבסוף כל הקמפיינים הצרכן עומד לבד מול המדף והיד נמשכת לכיוון המוצר 'שמרגיש הכי נכון'. האתגר של משרד מיתוג הוא להיות תמיד 'הכי נכון' לקהל היעד שהוגדר".

משרדו של נאה, המעסיק למעלה מ-40 עובדים, משרת את החברות הגדולות והמותגים המוכרים במשק, כדוגמת יופל'ה, עלית, סלקום, ארומה תל-אביב, חברת הלווין yes, מקס ברנר ועוד.