רובי באך, נשיא חטיבת הבידור והמכשירים במיקרוסופט, יגיע לישראל

לפני כולם באך יציג באירוע ההשקה של מערכת ההפעלה חלונות 7, את החזון הטכנולוגי של מיקרוסופט ואת החוויות החדשות שהיא תציע לכמיליארד משתמשי מחשב בעולם ובישראל

רובי באך, נשיא חטיבת הבידור והמכשירים במיקרוסופט העולמית, יבקר לראשונה בישראל ב-22 לאוקטובר וישתתף כאורח הכבוד בהשקתה של מערכת ההפעלה החדשה חלונות 7. אירוע ההשקה בישראל יתקיים במקביל לאירוע ההשקה המרכזי בניו יורק ולאירועי השקה נוספים בכמאה מדינות ברחבי העולם. באך יציג באירוע ההשקה את החזון הטכנולוגי של מיקרוסופט, שבמרכזו מערכת ההפעלה החדשה, ואת החוויות החדשות שהיא תציע לכמיליארד משתמשי מחשב בעולם ובישראל.

במסגרת ביקורו בארץ, יבקר באך גם במרכז הפיתוח של מיקרוסופט, ייפגוש ויבחן את המוצרים המפותחים וייפגש עם קרנות הון סיכון וחברות סטרט-אפ.

באך הצטרף למיקרוסופט בשנת 1988, והוא עומד מאז 2005 בראש החטיבה האחראית במיקרוסופט על פיתוח ושיווק של מוצרי הבידור הביתי, גיימינג, מוסיקה, וידאו ומובייל. החטיבה שאותה מנהל באך מורכבת מארבע יחידות עסקיות: תחום הגיימינג ובמרכזו קונסולת המשחקים XBOX, עסקי הטלוויזיה, וידאו ומוזיקה לרבות נגן המוסיקה Zune והמדיה סנטר.

יחידת המובייל ובמרכזה פלטפורמת Windows Mobile, ויחידה המנהלת את תחום מכשירי הקצה הייעודיים ובמרכזם מכשירי החומרה של מיקרוסופט וכן פיתוח ושיווק ה-Surface. בנוסף, מנהל באך את הקשרים של מיקרוסופט עם רשתות הקמעונאות העולמיות, ועם חברות המדיה והבידור העולמיות.