נסווקס: החיסון לשפעת החזירים הוכח בניסוי כיעיל

החברה הודיעה כי סיימה בהצלחה ניסוי ראשוני, בו נבדקה הטכנולוגיה הייחודית של החברה, הנקראת VaxiSome ■ תוצאות הניסוי מראות כי שילוב של אנטיגן לשפעת החזירים עם הטכנולוגיה אותה מפתחת נסווקס גרם לעלייה ברמת הנוגדנים

חברת נסווקס , המפתחת טכנולוגיה למתן חיסונים, הודיעה היום (ב') בדיווח לבורסה על תוצאות חיוביות בניסוי יעילות חיסון בחיות נגד שפעת החזירים.

החברה הודיעה כי סיימה בהצלחה ניסוי ראשוני, בו נבדקה הטכנולוגיה הייחודית של החברה, הנקראת VaxiSome, למתן חיסון כנגד שפעת החזירים בהזרקה תוך שרירית.

הניסוי כלל 72 עכברים שחולקו לקבוצות ביקורת, שחוסנו במינונים שונים של האנטיגן המתאים למיגור המחלה.

תוצאות הניסוי מראות כי שילוב של אנטיגן לשפעת החזירים עם הטכנולוגיה אותה מפתחת נסווקס גרם לעלייה ברמת הנוגדנים בכל הקבוצות שקיבלו את האנטיגן בשילוב עם טכנולוגיית החברה, וזאת בהשוואה לקבוצות שקיבלו את האנטיגן בלבד

חשוב לציין, כי בכל מקרה יהיה על החברה לקיים ניסויים נוספים על בעלי חיים של הטכנולוגיה שלה בשילוב עם האנטיגן לשפעת החזירים, בהיקפים גדולים יותר. היה וגם ניסויים נוספים אלו, ככל שיתקיימו, יראו תוצאות חיוביות, יהיה על החברה לקבל את אישורים רגולטוריים שונים הנדרשים על מנת לקיים ניסויים בבני אדם.

גם אם יתקבלו האישורים הנדרשים לקיום ניסויים בבני אדם, שלהערכת החברה צפוי זמן רב עד שיתקבלו, עריכת ניסויים אלו כרוכה בהשקעת סכומי כסף ניכרים. יתירה מכך, אין כל וודאות כי ניסויי החברה בחיות אחרות או בבני אדם יעלו בהצלחה באופן שיאפשר שימוש מסחרי בבני אדם או כי יתקבלו כל האישורים הרגולטוריים הדרושים לשימוש מסחרי בבני אדם.