ערב פתיחת היורוליג, חתמה יצרנית הזכוכית חברת שבירו גלאס על הסכם שילוט עם מכבי תל אביב בכדורסל לעונה הקרובה בסכום של כ-550 אלף שקל. במסגרת ההסכם, תקבל שבירו גלאס את כל השילוט ההיקפי הקבוע מסביב למגרש בהיכל נוקיה (כ-50 מטר אורך) במשחקי מכבי תל אביב בליגה, יורוליג וגביע המדינה.
מי שהפסיקה את ההתקשרות עם מכבי תל אביב היא חברת הבנייה אשדר, שהחזיקה בחמש השנים האחרונות בשילוט ההיקפי.
בעונה שעברה החזיקה מכבי ברשימה של 20 מפרסמים, וביחד עם הספונסרים המשניים (נייקי, נטוויז'ן, תמי 4 ואל על) והספונסר העיקרי (אלקטרה) הכניסה 5.2 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.