סמסונג BEAT DJ - סלולרי מוזיקלי במיוחד

דגם BEAT DJ (או M7603) מציע חוויית מוזיקה שונה ממכשירים אחרים אליהם התרגלנו ■ בשורה התחתונה: חובבי המוזיקה ימצאו כאן את מבוקשם. מי שמחפש דווקא מכשיר מגע, עדיף שיפנה למכשירים אחרים

קטגוריית המוזיקה הפכה בשנים האחרונות לאחת החשובות בטלפונים הסלולריים. רוב היצרניות מחזיקות מוצרים המתאימים במיוחד לחובבי המוזיקה, כאשר המכשירים האלו כוללים נגן מוזיקה ידידותי, זיכרון בנפח גבוה ורמקולים או אוזניות באיכות טובה. סמסונג מציעה כבר תקופה ארוכה טלפוני מוזיקה, אולם דגם BEAT DJ (או M7603) מציע חוויית מוזיקה שונה ממכשירים אחרים אליהם התרגלנו.

*עיצוב: הדבר הבולט ביותר במכשיר הוא העיצוב האליפטי, שמקנה לדגם זה מראה שונה משל שאר הטלפונים שמקיפים אותנו מכל עבר. המראה המעוגל מגיע בצבע כסוף עם מסגרת סגולה, הכוללת שלושה כפתורים עגולים מתחת לצג המכשיר. העיצוב המעוגל בא לתת כנראה רמז נוסטלגי לעולם התקליטים או הדיסקים וכאן אנחנו גם מגיעים ליישום העיקרי של המכשיר - תוכנת הדי.ג'יי.

סמסונג BEAT DJ

*מוזיקה: נגן המוזיקה של המכשיר, הכולל את יישום הדי.ג'יי, יאפשר לכם לבצע סקראצ'ינג (הזזה של התקליט באמצעות האצבעות), כמו תקליטן אמיתי. הפעולה הזו על מסך המגע של הטלפון נותנת תחושה כנראה דומה לזו מהעולם האמיתי, כאשר בסמסונג הוסיפו גם אפשרות לשלב אפקטי קול וגם יכולת להקליט את הביצוע שלכם.

מלבד היכולת הזאת, תמצאו ב-BEAT DJ גם רמקולים סטריאופוניים של חברת באנג אנד אולפסן. מדובר ברמקולים חזקים שמספקים סאונד סביר מאוד בשביל טלפון סלולרי. מי שנוהג להסתובב עם הטלפון שלו ברחוב ולשמוע מוזיקה מהרמקול הפנימי של הסלולרי, יקבל כאן שדרוג רציני שיפריע מאוד לסובבים אותו.

*שיחה מדומה: יישום נוסף במכשיר הוא השיחה המדומה, המאפשרת בלחיצת כפתור קצרה במכשיר לקבל שיחה נכנסת, שתשמיע צלצול וגם תציג על הצג מספר חסום, כך שהאדם שלידו אתם נמצאים יחשוב שאתם מקבלים שיחה אמיתית ותוכלו להימלט ממנו.

*GPS: כמו ברוב המכשירים היום, סמסונג לא שכחה לאבזר את הטלפון בהתקן GPS לניווט בכבישים באמצעות תוכנת הבית של המפעילה שלכם.

*מצלמה: לטלפון מצלמת 3.2 מגה פיקסל הכוללת פוקוס אוטומטי, אולם התמונות שצילמנו דהויות והצבעים חיוורים.

*בעיות: הנקודות הכאובות בדגם הזה הן מקלדת המגע, שלא הייתה הכי נוחה לשימוש, ומשום מה גרמה לנו ללחוץ על אותיות או ספרות שלא התכוונו אליהן. כמו כן, הרטט של המכשיר היה חלש מאוד, כך שיש סיכוי שתחמיצו שיחות כשהמכשיר בכיס המכנסיים באזור רועש.

*בשורה התחתונה: חובבי המוזיקה ימצאו כאן את מבוקשם. מי שמחפש דווקא מכשיר מגע, עדיף שיפנה למכשירים אחרים.

*מחיר: 2,050 שקל בסלקום (או 36 תשלומים של 60 שקל); 2,877 שקל בפלאפון (או 36 תשלומים של 80 שקל).

ציון: 8.