מכבי ת"א תכניס קרוב למיליון דולר ממכירת חסויות בערוץ הספורט

תום עידן הברודקאסט: HOT ו-yes השלימו רשמית את רכישת זכויות השידור של הצהובים ביורוליג ל-3 העונות הבאות; המשחקים ישודרו בערוץ ספורט 5+ ■ 5 חברות רכשו חבילת חסות שנתית למשחקי מכבי בערוץ הספורט

החברות HOT ו-yes השלימו באופן רשמי את רכישת זכויות השידור של משחקי מכבי תל-אביב ביורוליג ל-3 העונות הבאות, והמשחקים ישודרו בערוץ הספורט. הערוץ ישדר את המשחקים בערוץ ספורט 5+, במקביל לשידורם בערוץ ה-HD.

למרות שלפי פרסומים שונים החוזה בין הצדדים עומד על פחות מ-3 מיליון דולר לעונה (מתוך זה נשאר בידיים של מכבי כ-75%, היתר הולך ליורוליג), הרי שמכבי הצליחה להגדיל את הנתח שיגיע בלעדית אליה בזכות הסכם למכירת חסויות בערוץ הספורט.

מכבי מכרה 5 חבילות שנתיות עיקריות של מפרסמים לפי הפירוט הבא: ג'ילט, איזי-פורקס, פלאנט-טיים (יבואני שעוני יוקרה), יצרנית החלב מולר ופלאפון חו"ל - כאשר כל אחת מהחבילות מוערכת ב-600-700 אלף שקל. המשמעות: רק מהחבילות הללו תכניס מכבי כ- 800-900 אלף דולר נוספים.

על-פי הרגולציה, מועצת הכבלים והלוויין מתירה שידור חסויות לפרק זמן של 30 שניות במהלך שעה (לא יותר מ-6 שניות לחסות). במכבי תל-אביב ובערוץ הספורט כבר הגישו בקשה להגדיל את שידור החסויות ל-60 שניות בשעה, ובהחלטת המועצה שתיכנס לתוקף בסוף החודש החוק צפוי לעבור.

חברת HOT הפכה להיות אחת המשקיעות הגדולות במשחקי מכבי תל-אביב, ומלבד חלקה ברכישת זכויות השידור רכשה חברת הכבלים פרסום בשני עיגולי האמצע בהיכל נוקיה, בעלות של כ-380 אלף דולר. מפעל הפיס רכש את עיגול האמצע במשחקי מכבי עבור כ-200 אלף דולר.