yes

YES הינה המותג של חברת DBS, חברה בת של בזק ויורוקום, המספקת שידורי טלוויזיה בלוויין

yes     הוא המותג של חברת די.בי.אס שירותי לווין (1998), המספקת שידורי טלוויזיה רב-ערוצית ושירותי  VOD    באמצעות הלווינים עמוס 2 ועמוס 3. 

יס מצויה בבעלות בזק ויורוקום, שתי חברות בבעלותו של איש העסקים שאול אלוביץ'. החברה מפעילה סרטים וסדרות בהפקות מקור, אולם מתבססת בעיקר על סדרות זרות מעולות, בין השאר מספקים התכנים האמריקנית המוערכת, HBO. מנכ"לyes  הוא רון אילון.

 

כתבות אחרונות

 
רן גוראון, מנכ"ל בזק בינלאומי, פלאפון ויס / צילום: שלומי יוסף

חודשיים אחרי הוט: גם yes מעלה את מחיר חבילות הספורט

מתחילת מאי ישלמו לקוחות החברה 79.9 שקל על חבילה הכוללת את ארבעת ערוצי הספורט • זהו העדכון הראשון במחירי החבילה ש-yes מבצעת לאחר כשנה וחצי, וזאת על רקע עלייה מתמשכת של מאות אחוזים במחירי זכויות שידורי הספורט בשנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 13/04/2021
רן גוראון, מנכ"ל בזק בינלאומי, פלאפון ויס / צילום: שלומי יוסף

רשות התחרות אישרה לחברות-הבנות בבזק למכור חבילות טריפל בהנחה

הרשות הודיעה כי על רקע התגברות התחרות וכניסת שחקנים חדשים לשוק הטלוויזיה, אין סיבה להמשיך ולהגביל את yes

גד פרץ 12/04/2021
תום יער בפרסומת של ביטוח ישיר. מקפידים לא לרדת מהאוויר / צילום: באומן בר ריבנאי

זמן אוויר מסיבי והקסם של נועה קירל מוכיחים: לפעמים כתף קרה מהענף זה לא כל כך נורא

הפרסומות של yes+ ושל בזק אומנם כבר ירדו מהאוויר, אבל הקהל הרחב עדיין זוכר אותן היטב - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ביטוח ישיר כובשת את הפסגה, לא מעט בזכות העקביות

ענת ביין-לובוביץ' 08/04/2021
“מעבירים צד את הבושה”. שירה איסקוב כמודל חיקוי / צילום: גולי כהן + נור מדיה

על המפרסמים להפנים: נשים מתעניינות בעוד נושאים חוץ מבישול, איפור ולייקים

בתוך שלל הקמפיינים שעלו בחודש מרץ, בלט במדד הפרסומות המדוברות קמפיין "הבושה עוברת צד", עם תמונתה של שירה איסקוב על שלט חוצות ענק בנתיבי איילון • אילו עוד פרסומות בלטו, ולמה? שופטי המדד מנתחים

ענת ביין-לובוביץ' 30/03/2021
הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית. מנגישים גם מסר יבש / צילום: לפ"מ

ברוח הבחירות והמלחמה בקורונה: לפ"מ מעבירה מסרים בהצלחה

הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית היא הזכורה ביותר בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של yes+ עדיין אהודה • פסח בפתח, ורק שתי פרסומות ברוח החג נכנסו לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 25/03/2021
רן גוראון, מנכ"ל yes / צילום: שלומי יוסף, גלובס

yes משתפרת ועוברת ב-2020 לרווח נקי של 24 מיליון שקל

החברה רשמה גידול ברווח התפעולי שהסתכם ב-2020 בכ-39 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-55 מיליון שקל ב-2019 • צירפה בשנה החולפת 2,600 מנויים ורשמה תזרים מזומנים שלילי של 8 מיליון שקל

גד פרץ 25/03/2021
דודו מזרחי, מנכ"ל בזק / צילום: ישראל שם טוב

קבוצת בזק מסכמת את 2020: רווח נקי של כ-1.04 מיליארד שקל בפעילות הקווית

הרווח הנקי של כל קבוצת בזק בשנת 2020 הסתכם ב-796 מיליון שקל • הקבוצה צופה כי הרווח בשנה הבאה יעמוד על מיליארד שקל • מנכ"ל בזק, דודו מזרחי: "התוצאות הכספיות של שנת 2020 הן הטובות ביותר שבזק הציגה מזה שנים ארוכות"

גד פרץ 25/03/2021
לימור ליברמן-לביא, יו"ר ועד העובדים של בזק בינלאומי / צילום: אורלי שניידר

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בבזק בינלאומי

זאת בעקבות הכוונה למיזוג בין בזק בינלאומי ו-yes ופיצול החטיבה העסקית, מבלי שהמהלכים מתואמים עם העובדים

גד פרץ 24/03/2021
נועה קירל בקמפיין של yes / צילום: יח"צ אוהד רומנו

הציבור שנקרא להגיע ולהצביע, עדיין בוחר בנועה קירל של yes

הפרסומת של yes ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בתחום הביטוח, המותגים "9" וביטוח ישיר לא יורדים מהאוויר ומהטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 18/03/2021
גיל שרון, יו"ר בזק / צילום: איל מרגולין
בזק | בלעדי

בבזק מתכננים ספין אוף של החטיבה העסקית של בזק בינלאומי

במסגרת המיזוג של בזק בינלאומי ו-yes תמוזג החטיבה הפרטית של בזק בינלאומי לתוך yes והחטיבה העסקית תוקם מחדש כחברה עצמאית

גד פרץ 18/03/2021
רן גוראון, מנכ"ל בזק בינלאומי, פלאפון ויס / צילום: שלומי יוסף
בזק | בלעדי

לקראת מפץ בבזק: המיזוג בין yes ובזק בינלאומי קרוב מתמיד

הדירקטוריונים של בזק בינלאומי ו-yes אישרו את המיזוג • השלב האחרון שנותר בדרך הוא החלטה סופית של דירקטוריון בזק, שידון בסוגיה בשבוע הבא

גד פרץ 17/03/2021
נועה קירל / צילום: יח"צ אוהד רומנו

עוברים לצפות באינטרנט: yes פלוס הגיע ל-140 אלף לקוחות

רבע מלקוחות yes כבר השלימו המעבר לצפייה דרך האינטרנט וירדו מהלוויין • החברה צפויה לעזוב את הלוויין סופית בעוד כמה שנים

גד פרץ 16/03/2021
נועה קירל בקמפיין של yes / צילום: יח"צ אוהד רומנו

סלקום העלתה את הקמפיין המושקע ביותר, אבל +yes ונועה קירל לוקחות את הבכורה הכפולה

בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה לא התברג אף קמפיין של מפרסם שאינו נמנה עם המפרסמים הקבועים והגדולים • פרט לחברות התקשורת שמשקיעות בקמפיינים, קרב שיווקי נוסף מתנהל בגזרת אפליקציות התשלום

ענת ביין-לובוביץ' 11/03/2021
מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין / צילום: יח"צ אוהד רומנו
VOD | ניתוח

הקרב על התוכן: האם התוכניות של קשת יוסרו מה-VOD של הוט?

פקיעת ההסכמים של קשת והוט על תכני ה–VOD ואלה שעל גבי האינטרנט, מציפה מחלוקות על ערכו של התוכן אל מול חשיבותה של הפלטפורמה שעליה הוא יושב • על מה בעצם נלחמת קשת מול הוט, מדוע עם yes הושגו הסכמות, ואיך משתלב בכל זה הגורם האנושי

ענת ביין-לובוביץ' 04/03/2021
נועה קירל בפרסומת ל־yes+ בינתיים לא הכי הכי / צילום: צילום מסך

למרות ההשקעה והשיח שעוררה: הפרסומת של yes+ לא מובילה את הדירוגים

בדירוג הפרסומות זכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה ממשיכים להוביל גם השבוע האינטרנט של בזק ומשרד הבריאות • חג הפסח המתקרב ופתיחת המסחר מגבירים את הביקוש לפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 04/03/2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 1309 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 82

צרו איתנו קשר *5988