בעקבות דו"חות נוקיה המאכזבים: חילופי כיסאות ותפקידים

מנהל המכירות הבינלאומיות, טימו איהמאוטילה, יחליף את ריק סימונס בתפקיד סמנכ"ל הכספים החל מתחילת חודש נובמבר ■ כמו כן הודיעה נוקיה כי בכוונתה לפצל את עסקי הטלפון שלה ל-3 חטיבות

בעקבות הדו"חות הרבעון השלישי המאכזבים של נוקיה , יצרנית מכשירי הסלולר הגדולה בעולם, הודיעה החברה אתמול (ו') על שינויים בדרג הניהולי שלה ובמבנה הארגוני.

נוקיה הודיעה כי מנהל המכירות הבינלאומיות, טימו איהמאוטילה, יחליף את ריק סימונס בתפקיד סמנכ"ל הכספים החל מתחלית חודש נובמבר הבא. סימונס ימונה לראש מגזר הטלפונים הסלולאריים בחטיבת המכשירים.

"סימונס שימש כסמנכ"ל הכספים מאז 2004 וימשיך להיות חבר דירקטוריון", אמר מנכ"ל נוקיה אולי-פקה קאלאסוואו. איהמאוטילה, שהצטרף לנוקיה ב-1993 ושימש גם כגזבר בחברה, יישאר גם הוא בדירקטוריון החברה.

נוקיה הודיעה גם כן כי בכוונתה לפצל את עסקי הטלפון שלה לשלוש חטיבות, בניסיון לחזק את מעמדה בשוק הטלפונים החכמים, עקב התחרות הקשה. החברה תתפצל ליחידות טלפונים חכמים וליחידת טלפונים ניידים, שיפעלו לצד חטיבת סולושנס של החברה.

דו"חות הרבעון השלישי של נוקיה אותם פירסמה ביום חמישי הסתבר שהחברה הפסידה 559 מיליון אירו (836 מיליון דולר). זאת לאחר מחיקה של 1.17 מיליארד אירו, בעיקר בשל הפסד ברשתות התקשורת של נוקיה סימנס וירידה משמעותית בהכנסות.