מיזוג בתחום האבחון המקצועי? אדם מילא בוחנת רכישת פילת

במידה שהעסקה תצא לפועל תשלם אדם מילא פרמיה של 42% על מחירן הנוכחי של מניות פילת ■ המחיר בעסקה משקף לפילת שווי של 28.4 מיליון שקל

חברת פילת טכנולוגיות, העוסקת במתן שירותי אבחון, גיוס, מיון ושירותים נוספים בתחום ניהול משאבי אנוש, הודיעה היום לבורסה כי קיבלה בשבוע שעבר מכתב מחברת אדם מילא (לשעבר מכון אדם) - העוסקת אף היא בתחומי משאבי האנוש - בדבר הבעת עניין ראשוני ולא מחייב למיזוג בין שתי החברות.

במסגרת העסקה, אם תצא לפועל, תרכוש אדם מילא את כל מניות פילת טכנולוגיות תמורת 1.05 שקל למניה, פרמיה של 42% לעומת מחיר המניה היום בפתיחת המסחר. המחיר בעסקה משקף לפילת שווי של 28.4 מיליון שקל. במידה שדירקטוריון פילת יחליט על כניסה למו"מ במתווה זה, סך התמורה שתשלם אדם מילא עבור רכישת כל מניות פילת שאיינה מחזיקה כיום תסתכם בכ-21.9 מיליון שקל.

אדם מילא נמצאת בשליטת סקיי השקעות, חברת סתיו השקעות ואחזקות שבבעלות רו"ח אבנר יהודאי ונמרוד בצר. בשנת 2007 רכשו סקיי וסתיו כ-23% מהון המניות של פילת מבעלי מניות פרטיים של פילת טכנולוגיות. המניות נרכשו במחיר של 1.7 שקל למניה, ששיקפו לפילת שווי של 44 מיליון שקל. בעלי המניות העיקריים בפילת טכנולוגיות הם מיכאל צוקרמן, המשמש כיו"ר הדירקטוריון ומחזיק ב-14.1% ממניות החברה, ושמואל סתת, המחזיק 12.3% בחברה.

בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו הכנסות פילת ב-23.5 מיליון שקל, ירידה של 23.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. החברה הפסידה מיליון שקל, לעומת הפסד של 1.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

פעילות בחו"ל

מלבד הפעילות בארץ, יש לפילת פעילות באנגליה ובארה"ב, שמהוות כ-56% מהכנסות החברה כולה. במחצית הראשונה של השנה עמד הרווח התפעולי של פילת מפעילות החברות בחו"ל על כ- 700 אלף שקל, בעוד הפעילות בישראל רשמה הפסד של 350 אלף שקל.