במידה והונדה לא היתה פורשת מהפורמולה 1, היא היתה זוכה העונה לחשיפה בשווי של 100 מיליון ליש"ט. כך לפי מחקר שערכה חברת האנליזות הבריטית Margaux Matrix Ltd.
סכום זה מבוסס על שיעורי חשיפה טלוויזיונים ב-18 מדינות ב-15 המירוצים הראשונים של העונה, שהוכרעה אתמול (א') עם זכייתו של ג'נסון באטון מקבוצת בראון GP באליפות העולם. קבוצת בראון GP, שהפכה לראשונה בהיסטוריה שזוכה באליפות בעונת הבכורה שלה, היא ממשיכת דרכה של הונדה.
על-פי המחקר, קבוצת בראון קיבלה 8.5 שעות של חשיפה בינלאומית, יותר מפרארי ופי 3 יותר מהחשיפה שקיבלה אשתקד הונדה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.