מחשב נייד של ASUS - התמורה הטובה ביותר היום

ה-SeaShell של ASUS (דגם EEE 1101HA) הוא כנראה אחד הנטבוקים הבודדים היום בארץ שיאפשרו לכם שעות רבות של עבודה ללא הפסקה - ומספק את התמורה הכי טובה מבחינת עיצוב, חומרה וסוללה

הנטבוקים הפכו בשנתיים האחרונות לאחת הקטגוריות המצליחות יותר בתחום המחשבים הניידים והנייחים. ASUSהיא החברה שהוציאה ראשונה נטבוק לשוק בשם EEE, ולאחרונה השיקה דגם חדש בארץ השייך גם הוא לאותה סדרה. 1101HA, או בשם הכינוי SeaShell (קונכייה), הוא כנראה אחד הנטבוקים הבודדים היום בארץ שיאפשרו לכם שעות רבות של עבודה ללא הפסקה.

מחשב נייד אסוס

* סוללה: אחת מנקודות התורפה של כל מחשב נייד או נטבוק היא הסוללה, שמאפשרת לרוב זמן עבודה של מספר שעות בודדות. ה-1101 מבטיח לכם 11 שעות עבודה, למרבה הפלא, הוא גם מקיים את ההבטחה הזה. זמן העבודה עומד על אזור ה-11 שעות, כאשר מתפעלים את המחשב, ללא חיבור לנקודות אינטרנט אלחוטית. כאשר מפעילים את ה-Wi-Fi, אורך החיים מתקצר לכ-9 שעות. עדיין מדובר בנתון מרשים, שמאפשר להטעין את המחשב אחת ליומיים וחוסך את הצורך לסחוב בתיק מטען כבד ולרוץ לחפש כל מספר שעות שקע חשמל.

מקלדת ומסך: בניגוד למספר רב של נטבוקים, המקלדת של ה-SeaShell נוחה לעבודה, גם כאשר מקלידים זמן רב. גודל המקלדת נובע בצורה ישירה מגודל המסך, שעומד כאן על 11.6 אינץ' ומספק איכות תמונה טובה, אבל בעייתי לצפייה באור שמש ישיר. מלבד זה,

עכבר: משטח העכבר נוח, ומאפשר להגדיל ולהקטין את התמונה על המסך באמצעות האצבעות, בדומה לשיטת המגע של האייפון.

כונן קשיח: למחשב כונן קשיח בנפח של 160 ג'יגה, ו-10 ג'יגה נוספים על-גבי שירות האחסון האינטרנטי של אסוס.

מעבד: דגם אטום מסוג Z520. מדובר במעבד חדש יותר וחלש יותר מה-N270 שהגיע עד עכשיו ברוב הנטבוקים. בזכות המעבד הזה מצליחה אסוס להגיע לזמן הסוללה המוצלח.

עיצוב: מגיע בצבע שחור, כחול או לבן. למרבה הפלא ולעומת רוב הנטבוקים, העיצוב לא נותן תחושה שמדובר במוצר זול.

תכונות נוספות: קישוריות בלוטות', מצלמת אינטרנט משולבת במסך ומערכת ההפעלה חלונות XP.

בשורה התחתונה: בסופו של דבר, 1101HA הוא כנראה אחד הנטבוקים שמציעים את התמורה הכי טובה היום, הן מבחינת עיצוב, הן מבחינת חומרה והן מבחינת סוללה.

מחיר: 2,688 שקל.

משקל: 1.38 ק"ג.

ציון: 9.