המלחמה בין
גוגל ל
מיקרוסופט עולה מדרגה: גוגל השיקה אתמול (א') את השלב הבא של הקמפיין שלה לקידום חבילת השירותים הארגוניים Google Apps, אותו השיקה באוגוסט. הקמפיין Going Google, כולל פרסום בשלטי חוצות בשווקים נוספים מלבד ארה"ב, בהם צרפת, בריטניה, אוסטרליה, קנדה וסינגפור.
חבילת השירותים והיישומים שמציעה גוגל כוללת בין היתר שרת דואר אלקטרוני מבוסס רשת, מעבד תמלילים, גיליון עבודה ותוכנת מצגות, המהווים תחרות לשירותים שמציעה מיקרוסופט, בהם שרת הדואר אקסצ'יינג ותוכנת האופיס.
לדברי גוגל, יותר מ-2 מיליון עסקים כבר הטמיעו את השירותים שלה, המשקפים כ-20 מיליון משתמשים. בין העסקים שאימצו את גוגל Apps ניתן למצוא את מוטורולה ואת חברת הציוד המשרדי קוניקה מינולטה.
העיתוי של השקת הקמפיין הבינלאומי אינו מקרי - מיקרוסופט עורכת בימים אלו ועידה בלאס וגאס לקידום השירות העסקי שהיא מציעה לשיתוף מסמכים - SharePoint. המסר של גוגל הוא שבשירות שלה עסקים יכולים ליהנות מכל השירותים שמציעה מיקרוסופט, מבלי שיצטרכו לעדכן תוכנות או להקצות משאבים להוצאות IT.
לצד קמפיין שילוט החוצות, גוגל השיקה גם סרטון וידיאו, אותו היא מפיצה באמצעות פלטפורמת הווידיאו שבבעלותה - YouTube.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.