רשת forever 21 בדרך לישראל: מקיימת פגישות עם זכיינים

רשת האופנה פעילה ב-13 מדינות ומונה 460 חנויות ■ בין היתר נפגשו בעלי הרשת עם סולי סקאל ומנכ"ל קבוצת עזריאלי, מנחם עינן ■ צפויים להיפגש גם עם איש העסקים ג'קי בן-זקן ועם הנהלת המשביר לצרכן

רשת האופנה forever 21 בדרך לישראל. ל"גלובס" נודע כי הבעלים ומייסד החברה, DO CHANGE, הגיע הבוקר (ד') לישראל לסדרת פגישות עם מספר זכיינים פוטנציאליים.

בין היתר נקבעה פגישה עם סולי סקאל, מנכ"ל קבוצת סקאל, שסירב להגיב לידיעה. כמו כן נקבעה פגישת התייעצות עם מנכ"ל קבוצת עזריאלי, מנחם עינן, עם איש העסקים ג'קי בן-זקן ועם הנהלת המשביר לצרכן.

forever 21 הוא המותג המוביל של חברת "Fast Fashion". מדובר בחברה פרטית שנוסדה ב-1984 בלוס-אנג'לס קליפורניה על-ידי מהגר קוריאני בשם Don-won change ואשתו Jin sook המתפקדת כמנהלת השיווק.

במקור הרשת נקראה Fashion 21. בשנת 1984 נפתחה החנות הראשונה בלוס-אנג'לס בגודל 84 מ"ר. החנות הפכה במהרה לסיפור הצלחה, וכבר לאחר שנה היא רשמה עלייה של מאות אחוזים במכירות. בעלי החברה זיהו את הפוטנציאל והחלו לפתוח חנויות בקצב מואץ. ב-1989 נכנסה הרשת לראשונה לקניונים ופתחה חנות בגודל של 460 מ"ר, שהפכה למודל ברשת. בקרוב צפויה הרשת לחנוך חנות בטיימס סקוור במנהטן בגודל של קרוב ל-9,000 מ"ר.

לפי הערכות, בשנת 2007 רשמה הרשת גידול של כ-30% במכירות, שהסתכמו ב-1.3 מיליארד דולר, והניבו רווח של 135 מיליון דולר. הרשת פעילה ב-13 מדינות עם 460 חנויות, ומעסיקה כ-20 אלף עובדים. הרשת פעילה בארה"ב, פיליפינים, קנדה, סינגפור, אינדונזיה, מלזיה, ירדן, ערב הסעודית, אומן, נסיכויות, תאילנד, קוריאה וסין.

בשנת 1995, כשהרשת מונה 40 סניפים, נרשם ציון-דרך נוסף בדרכה כאשר נפתחה החנות הראשונה שלה מחוץ לקליפורניה, במיאמי. כיום הרשת פעילה ב-13 מדינות עם 460 חנויות.

פונה לקהל צעיר

הרשת פונה לקהל הצעיר, בעיקר לנוער, עם אופנה טרנדית, ונחשבת למתחרה רצינית במיוחד של H&M. ברשת קולקציות רחבות, נעליים ואקססורייז, לרבות תיקים, ארנקים במחירים נוחים. מרבית הקולקציות מיוצרות בדרום קליפורניה וחלקן בוייאטנם.

למעשה, לחברה מספר פורמטים שבהם היא פועלת כאשר העיקרי בהם הוא forever 21. פורמטים נוספים הם XXL forever, חנות גדולה המכילה את כל המגוון מכל סוגי החנויות; Heritage 1981 - בגדי וינטאג', אקססוריז ונעליים לנשים ולגברים; Gedzook 21 - מוצרי נשים במחירים מוזלים; Reference מוצרי נשים במחירים מוזלים; For love 21 - אקססוריז לנשים; Twelve by twelve - ביגוד יוקרתי בהשראת לוס-אנג'לס; Faith 21 - בגדים במידות גדולות; ו-Love 21 - אופנה מודרנית לנשים.

דוברת סקאל מסרה כי אין תגובה.