דנקנר מחייך: קרדיט סוויס הרוויחה 2.4 מיליארד פרנק שוויצרי

צפי השוק עמד על רווח של 1.5 מיליארד פרנק שוויצרי ■ הכנסות הבנק זינקו ב-196% ל-8.9 מיליארד פרנק שוויצרי לעומת הרבעון המקביל ■ יחס הלימות ההון הראשוני עמד על 16.4%

הבנק השוויצרי קרדיט סוויס דיווח הבוקר (ה') על מעבר לרווח של 2.4 מיליארד פרנק שוויצרי לעומת צפי השוק לרווח של 1.5 מיליארד פרנק שוויצרי. רווח זה בולט על רקע הרבעון המקביל אשתקד, אז הפסיד הבנק 1.2 מיליארד פרנק שוויצרי.

הכנסות הבנק זינקו ב-196% ל-8.9 מיליארד פרנק שוויצרי לעומת הרבעון המקביל, אז ההכנסות עמדו של 3 מיליארד פרנק שוויצרי. הבנק דיווח על תוספת נכסים חדשים למאזן בהיקף 16.7 מיליארד פרנק שוויצרי ברבעון.

יחס הלימות הון ראשוני (tier 1), היחס בין היקף הנכסים של הבנק אותם הוא נותן באשראי ביחס להון העצמי, עמד על 16.4%, יחס טוב מאוד במגזר הבנקאות. בישראל, כך לדוגמה, יחס הלימות ההון המינימאלי הנדרש על ידי בנק ישראל עומד על 9%.

מניית קרדיט סוויס טיפסה בכ-88% מאז תחילת השנה.

נזכיר כי בתחילת החודש הודיעה כור שבשליטת נוחי דנקנר כי מימשה עוד 0.5% מאחזקותיה ברווח של 248 מיליון שקל. בעקבות המימוש, רווחי הקבוצה ממכירת מניות קרדיט סוויס חוצים את רף ה-3 מיליארד שקל ועומדים על 3.05 מיליארד שקל.