שני הרוגים בתאונה קטלנית בצפון; שחקני הקאמרי נפצעו

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי רכב פרטי סטה מנתיבו והתנגש ברכב הסעות, בו נסעו עובדי תיאטרון הקאמרי, ובמכונית נוספת - בין צומת רמת-ישי לצומת זרזיר

שני בני אדם נהרגו ו-12 נוספים נפצעו הלילה בתאונת דרכים חזיתית בעמקים. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי רכב פרטי סטה מנתיבו והתנגש ברכב הסעות, בו נסעו עובדי תיאטרון הקאמרי, ובמכונית נוספת. ההרוגים הם יורם ויצמן בן 43 ומחמוד חסן בן 45, שניהם תושבי קרית שמונה.

סמוך לחצות הוזעקו כוחות משטרה, מד"א, כב"א וזק"א לכביש 77 בעקבות דיווח על תאונת דרכים קשה בין צומת רמת ישי וצומת זרזיר. "פעם נוספת גבו הכבישים מחיר כבד מאוד", ציין קמב"צ זק"א בצפון, חזקי פרקש. "בזירה היו שני הרוגים לכודים ועוד מספר פצועים ברמות שונות. המראות קשים ביותר".

הפצועים פונו לקבלת טיפול בבתי החולים רמב"ם בחיפה והעמק בעפולה. מצבם של שניים מהם, גבר בן 34 ואישה בת 45, מוגדר קשה. אדם נוסף נפצע בינוני ותשעת האחרים נפגעו באורח קל.

מנכ"ל הקאמרי, נועם סמל, סיפר הבוקר: "בתאונה נפגעו שמונה שחקנים ואנשי צוות של התיאטרון. הלנה ירילובה, השחקנית הראשית בהצגה "היה או לא היה", פונתה לרמב"ם, מצבה קשה אך יציב לאחר שנותחה".

סמל הוסיף וסיפר, כי גם נהג ההסעה נפצע קשה ו-6 פצועים נוספים עדיין מאושפזים, בהם גם השחקן אלי גורנשטיין. "מה שעצוב במיוחד, שנוסעי הרכב השני, שהסיע את שאר השחקנים ואנשי הצוות, ראו את חבריהם שרועים ופצועים על הכביש".