שכונה של 1,500 יחידות דיור תוקם בבאר-שבע

השכונה תוקם בשטח במערב העיר - נווה-מנחם שלב ב' ■ במקור מיועד השטח לבנייה רוויה של 3,400 יחידות דיור, אך העירייה פועלת לשינוי התב"ע

שכונה חדשה שתכיל 1,500 יחידות דיור צמודות קרקע תוקם בבאר שבע ביוזמה של העירייה ושל משרד הבינוי והשיכון.

השכונה תוקם בשטח שנמצא במערב העיר, נוה מנחם שלב ב'. במקור מיועד השטח לבנייה רוויה של 3,400 יחידות דיור אבל העירייה פועלת כעת לשינוי התב"ע (תוכניות בניין עיר).

גודלו של השטח שעליו יוקמו 1,500 יחידות הוא 1,300 דונם. העירייה מכוונת את השכונה המתוכננת לאוכלוסייה צעירה וחזקה כלכלית שתישאר בעיר, וכן לאוכלוסייה ייחודית מקרב משרתי הקבע כחלק ממעבר צה"ל לאזור הנגב במסגרת הקמת קרית ההדרכה ברמת חובב.

לדברי ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', "בחודשים האחרונים קיימתי דיונים אינטנסיביים עם בכירי מינהל מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון. אני מאוד מעריך את נכונותו של שר הבינוי והשיכון אטיאס ובכירי משרדו להכיר בצרכים של באר שבע כעיר מטרופולין שמעוניינת להשאיר אוכלוסייה צעירה ולמשוך אוכלוסיות חזקות. אני משוכנע שהחלטות אלה יתרמו להתבססותה של העיר וישליכו על עתידה וצביונה הייחודי. עם תכנון אסטרטגי לטווח הארוך ועם חלון הזדמנויות שמגיע בדמות מעבר צה"ל לנגב, ניתן ליצור שינוי מהותי בבאר שבע".