פשרה בסכסוך: ארקדי גאידמק ישלם 10 מיליון שקל לאורי שני

שני, שעזב בזמנו את קבוצת אריסון לטובת ניהול עסקי גאידמק, התפטר בטענה שגאידמק קיבל החלטות מעל ראשו - ותבע ממנו כ-400 מיליון שקל ■ במסגרת הפשרה נסגרה גם הקובלנה הפלילית שהגיש שני נגד גאידמק

בצל פסק הדין נגדו בצרפת, ארקדי גאידמק הגיע אתמול (ג') לפשרה עם אורי שני בתביעות ההדדיות ביניהם, במסגרת בוררות. ההערכה היא כי במסגרת הפשרה יקבל שני כ-10 מיליון שקל מגאידמק.

כזכור, שני עזב בזמנו את קבוצת אריסון לטובת ניהול עסקי גאידמק בישראל, תפקיד בו שימש זמן קצר. לאחר שהתפטר, הגיש שני תביעה לקבל 10% מנכסי גאידמק, אך לצורכי אגרה העמיד את התביעה על כ-350 מיליון שקל. בנוסף לכך, דרש עוד 50 מיליון שקל.

שני טען כי התפטר מאחר שגאידמק קיבל החלטות מעל ראשו. בהמשך הגיש שני גם קובלנה פלילית פרטית נגד גאידמק, בטענה כי איים עליו שיחסל אותו.

גאידמק מצידו טען כי שני גרם לו נזקים עצומים ותבע ממנו 100 מיליון שקל, וכן להחזיר לידיו מניות אוסיף בשווי 19 מיליון שקל שהובטחו לו. לדבריו, שני הציג עצמו כמנהל בעל יכולות, ואולם בפועל נמנע מלבצע מהלכים עסקיים, ובכך גרם נזק לעסקיו.

במסגרת הפשרה שהושגה נסגרה גם הקובלנה הפלילית של שני נגד גאידמק.

לאור העובדה שגאידמק שוהה מזה מספר חודשים ברוסיה, סביר להניח כי ישיבות הבוררות האחרונות נערכו שם.

הבורר בתיק הוא עו"ד עמי אסנת. שני יוצג בידי עוה"ד רון ברקמן, דיבון פרקש ואלעד חן; ואילו גאידמק יוצג בידי עו"ד ישראל שלו ועו"ד טל טיטמן.