מסתמן: תקציב הפרסום של מותג הפירות "בראשית" יעבור לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל מאז 2007 בידי BBDO סוהו ■ מנכ"ל תאגיד הפירות "בראשית": "לכשייבחר המשרד בעתיד, נצא בהודעה מסודרת"

תקציב הפרסום של מותג הפירות "בראשית" צפוי לעבור ממשרד הפרסום BBDO סוהו למשרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער - כך נודע ל"גלובס".

תאגיד "בראשית" הוקם בשנת 2005 על-ידי חיבור שני בתי אריזה: "פירות הגולן" ו"פרי פסגות". בתאגיד שותפים 4 קיבוצים מהגליל העליון ו-8 מושבים וקיבוצים מרמת-הגולן. במטעים של "בראשית", הממוקמים בפסגות הגליל והגולן, מגדלים מגוון עשיר של פירות ביניהם: תפוחים, אגסים, דובדבנים, קיווי, משמש, אפרסק, שסק, נקטרינה, פירות יער, ליצ'י ועוד. חלק מהגידול מיועד לשוק המקומי וחלקם ליצוא.

פסגות-גלילי-גולן הוא תאגיד משותף לפרי פסגות ופירות הגולן. פרי פסגות מגדלת פירות בהרי הגליל ומספקת שרותי אריזה קירור ושיווק ל-40 מגדלים בצפון, וחברת פירות הגולן מגדלת פירות ברמת הגולן ומפעילה את האתר המרכזי ברמת-הגולן לאריזה ולקירור. התאגדותם של הגופים לתאגיד משותף יצרה את אחד הגורמים הדומיננטיים בענף.

ב-2007 התקשרה החברה ל-BBDO סוהו, ויצאה בתהליך מיתוג שאחד ממאפייניו היו הגדרה של טעמי הפרי על-ידי שפים. הפירות החלו להגיע לחנויות כשהם ארוזים באריזות מעוצבות, שעליהן מידע שימושי לצרכן. האריזה הסגורה אמורה שלא לאפשר לגעת בפרי ושומרת על הטריות.

שגב ירבעם, מנכ"ל "תאגיד הפירות בראשית", מסר בתגובה: '"פירות 'בראשית' הינו מותג נחשק הנמצא כעת בתהליך של מכרז בין מספר משרדי פרסום. לכשייבחר המשרד בעתיד, נצא בהודעה מסודרת".