אמזון נערכת לחגים: משיקה מערכת תשלומים מקוונת חדשה

מערכת התשלומים PayPhrase נוצרה במטרה להקל על לקוחות החברה לשלם עבור רכישותיהם באתר ■ את המבחן הראשון שלה תעבור המערכת בעונת הקניות שלפני חג המולד

ענקית הקמעונאות המקוונת אמזון הודיעה אתמול (ד') על השקת מערכת תשלומים מקוונת חדשה, PayPhrase, שנוצרה במטרה להקל על לקוחות אתר החברה לשלם עבור רכישותיהם. את המבחן הראשון שלה תעבור המערכת בעונת הקניות שלפני חג המולד.

כדי להשתמש ב-PayPhrase יידרשו לקוחות האתר לבחור מילה שתשמש כסיסמה ויקבלו מספר זיהוי בן 4 ספרות (PIN). מסירת מילת הקוד ומספר הזיהוי תספיק על מנת לבצע תשלום עבור מוצרים באתר, שכן אלה יהוו מעין הרשאה לחייב את פרטי אמצעי התשלום של הלקוח השמורים במערכת.

השימוש במערכת החדשה צפוי לקצר את הזמן המוקדש לתשלום עבור המוצרים המוזמנים - לא רק באתר אמזון עצמו אלא גם באתרים עימם יש לחברה שיתוף-פעולה דוגמת DKNY.com ו-Buy.com.

"אין צורך לחתום או למסור פרטים במספר אתרים", אמר מנהל שירות PayPhrase באמזון, "ואנו מקווים כי השירות יקל על הלקוחות".

בעוד הקמעונאים המסורתיים מצפים לחג מולד חלש מהרגיל בשל השלכות המשבר הכלכלי, מסמנת הקמעונאות ברשת נקודת אור בכל הנוגע לרמת הצריכה.

על-פי סקר של חברת Shop.org מצפים מרבית הקמעונאים המקוונים לעלייה של לפחות 15% במכירות בעונת הקניות הקרובה. אמזון אינה יוצאת מן הכלל, ועובדה זו, יחד עם הדו"חות הרבעוניים המצויינים שפרסמה לאחרונה, הזניקו את מנייתה לשיא של כל הזמנים.