מהיי-טק לנדל"ן: אופטיבייס משקיעה בנדל"ן בשוויץ

החברה רכשה בניין מסחרי ברומלנג תמורת 23.5 מיליון פרנק שוויצרי ■ ממנה את רו"ח אלכס הילמן ליו"ר פעיל

חברת אופטיבייס דיווחה בסוף השבוע על השקעה נוספת בתחום הנדל"ן המניב, וכן על שינויים בדירקטוריון. אופטיבייס הודיעה על רכשה בניין מסחרי הממוקם בעיר השוויצרית רומלנג, הסמוכה לציריך, תמורת 23.5 מיליון פרנק שוויצרי (כ-23 מיליון דולר), מתוכם 18.8 מיליון פרנק שוויצרי ממומנים על-ידי הלוואה בנקאית.

הבניין בן חמש קומות, והוא כולל כ-12,500 מ"ר של משרדים, שטחי מעבדה ושטחי מסחר. מחציתו מושכרת לחברות Polymed Medical Center ו-DHL Logistics.

"בהמשך להחלטה שהתקבלה בדבר גיוון פעילות החברה וכניסה לתחום הנדל"ן המניב, אנו שמחים לממש החלטה זו באזור מרכז אירופה באמצעות רכישה זו בשווייץ", אמר טום ויילר, נשיא ומנכ"ל אופטיבייס. נזכיר שבסוף אוגוסט דיווחה החברה על רכישת 49.5% מבניין משרדים במנהטן יחד עם שותפה, תמורת 20.8 מיליון דולר.

אופטיבייס, שהייתה פעילה בתחום פתרונות הווידאו, החליטה באחרונה על גיוון עסקיה וכניסה גם להשקעות בתחום הנדל"ן המניב. החברה נסחרת בנאסד"ק בשווי 20 מיליון דולר. השינויים בדירקטוריון עליהם הודיעה החברה כוללים את כניסתו של רו"ח אלכס הילמן לתפקיד היו"ר הפעיל, במקום ויילר, ואת מינויו של דני לוסטיגר לדירקטור. לוסטיגר שימש כסמנכ"ל הכספים של חברת הנדל"ן שיכון ובינוי, ועוד קודם היה סמנכ"ל הכספים של אופטיבייס במשך למעלה מעשור.

"אני בטוח כי מינויו של מר הילמן ליו"ר פעיל, כמו גם הצטרפותו של מר לוסטיגר לדירקטוריון, יחזקו את הדירקטוריון בפעילותו השוטפת לאור גיוון תחומי פעילותה של החברה והתרחבותה לתחום הנדל"ן המניב", אמר ויילר.