הכנסות שוק
עדשות המגע בישראל הסתכמו ב-2008 ב-185 מיליון שקל, במונחי מחיר לצרכן כולל מע"מ, כשמספר משתמשי עדשות המגע במדינה מוערך ב-200 אלף איש - כך עולה מבדיקת ביזנס דאטה ישראל (
BDI) מקבוצת Coface.
עוד עולה מהנתונים כי במהלך השנה שעברה (2008) נרשמה עלייה של 9% בהכנסות השוק בהשוואה ל-2007. כלכלני BdiCoface מסבירים כי העלייה נובעת, בין היתר, מכניסה של רשתות הפארם לענף, אשר תרמה להצטרפותם של לקוחות חדשים לשוק עקב הפיכתן של עדשות המגע לנגישות יותר.
עם זאת, מציינים ב-BdiCofac כי נראה שהישראלים עדיין מאמינים כי עדיף לרכוש עדשות מגע בחנויות האופטיקה מאשר ברשתות הפארם.
מבדיקת BdiCoface עולה כי הכנסות חנויות האופטיקה מהוות 79% מכלל הכנסות שוק עדשות המגע, כשבמונחים כספיים מדובר בכ-146 מיליון שקל.
מהנתונים עולה עוד כי הכנסות השוק ממכירות עדשות מגע רכות ב-2008 הסתכמו בכ-166 מיליון שקל, 90% מסך ההכנסות בשוק. גם הכנסות שוק תמיסות המגע גדלו אשתקד ביחס ל-2007 ב-1%, והן הסתכמו בכ-35 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.