חגי שלום מתקרב לטיב טעם: מחזיקי אג"ח אנטר הצביעו בעד העסקה

אסיפת מחזיקי אג"ח ב' של אנטר הולדינגס אישרה היום את העסקה למכירת מניות טיב טעם (38.12%) שמשועבדות להם לאיש העסקים חגי שלום תמורת 38 מיליון שקל ■ העסקה צפויה לקבל את אישור ביהמ"ש

אסיפת מחזיקי אג"ח ב' של אנטר הולדינגס אישרה היום (ג') את העסקה למכירת מניות טיב טעם (38.12%) שמשועבדות להם לאיש העסקים חגי שלום תמורת 38 מיליון שקל. כעת צריכה העסקה לקבל את אישור בית המשפט בדיון שייערך ב-19 בנובמבר.

עסקת מכירת המניות צפויה לקבל את אישור בית המשפט, כאשר התנגדות לה עשויה להגיע מצידה של רשות המסים, שטוענת לחוב של 50 מיליון שקל מאנטר הולדינגס. רשות המסים עשויה לטעון לזכות קדימה בסדר הנושים, אך על-פי הערכות של מומחים בשוק, טענה שכזו לא תתקבל על-ידי בית המשפט, שכן לנושה עם שיעבוד ספציפי יש עדיפות במקרים כאלה.

אסיפת בעלי האג"ח התקיימה במשרד עורכי הדין פירון ברמת-גן. עו"ד רון בר-ניר משמש כנאמן להקפאת הליכים של חברת אנטר הולדינגס, לאחר שנקלעה למשבר קשה וסיימה את דרכה. את מחזיקי אג"ח ב' מייצגים עוה"ד רענן קליר ואלון בנימיני.

מחר (ד') צפוי המועד האחרון למסלול ה"ביטחון" להשקעתו של שלום בטיב טעם, כשבעלי האג"ח צפויים להיענות להצעת הרכש לאיגרות החוב של אנטר הולדינגס שברשותם במחיר שישקף תמורה זהה לזו שיקבלו בעסקת המניות. בהיענות של 75% ממחזיקי האג"ח ויותר, הכסף יועבר משלום לידי הנאמן של האג"ח.

על-פי הסכם העקרונות שנחתם בין קובי טרייביטש לחגי שלום, חברת הארגז שבשליטת שלום התחייבה להעמיד לטיב טעם הלוואת בעלים בסך 32 מיליון שקל, שמיועדת לפרוע את תשלום יתרת הקרן והריבית למחזיקי איגרות החוב של החברה המיועד לסוף החודש, בכפוף להשלמת רכישת מניות אנטר הולדינגס בחברה.

הצדדים הסכימו עוד כי אם העסקה לא תצא לפועל, תעניק הארגז לטרייביטש הלוואה בסך 24 מיליון שקל שתשמש לצורך מימוש האופציות שינבעו לו מהנפקת הזכויות המתוכננת.

עוד הוסכם כי טריביטש וצחי ליפקה, בעל עניין בחברה, יעניקו לחברת הארגז אופציה לרכישת 6% נוספים ממניות טיב טעם, במחיר של 2.15 שקל למניה.