קאנון SX20 IS - וידיאו מצוין במצלמת סטילס

למי שרוצה לעלות מדרגה ממצלמות הכיס הקומפקטיות ומוכן להשקיע קצת בשביל זה ■ רק צריך לקחת בחשבון את זמן הסוללות הקצר יחסית ■ המצלמה מספקת איכויות תמונה, ומוסיפה גם איכות צילום וידיאו של HD

מצלמת הסטילסט של קאנון, ה-SX20 IS

*מפרט ותכונות: 12.1 מגה פיקסל, זום אופטי כפול 20, מסך 2.5 אינץ', משקל: 560 גרם, חיישן CCD, מייצב תמונה אופטי, צילום וידיאו באיכות HD, זיהוי פנים.

*איכות וביצועים: המצלמה מספקת את אותן איכויות תמונה למי שמכיר את הדגם הקודם (SX10), כשההבדל היחיד הוא באיכות צילום וידיאו של HD. אמנם רק הבדל אחד, אבל מי שנוטה לצלם בווידיאו (שמאפשר זום תוך כדי צילום) ייהנה מתמונה חלקה במיוחד ומאיכות קול נעימה המוקלטת משני מיקרופונים בקדמת המצלמה. גם הזום האופטי במצלמה (x20) מסייע ביצירת תמונות טובות, אפילו ממרחק לא קטן. בנוסף, מספר המצבים במכשיר מעניקים אפשרויות צילום שונות, חלקן על גדר תמונות אמנותיות של ממש.

מצלמה של CANON

* חסרונות: זמן הסוללות לא ארוך במיוחד ופתיחת הפלאש ידנית.

*עיצוב: אחיזה נוחה במצלמת הסטילס והכפתורים נגישים. המצלמה אמנם מעט כבדה (עם הסוללות) ביחס למצלמות פוקט, אך בתור דמוי SLR אפשר בהחלט להסתדר איתה. מי שיצא לו כבר להשתמש בעבר במצלמות קאנון, לא יזדקק להרבה זמן כדי להתרגל לממשק המוכר של סדרת PowerShot. הדגמים האחרונים גם הפכו למעט פשוטים יותר ולכן קל יותר להתחבר למצלמה, אפילו למי שמעולם לא צילם בדמוי SLR.

*מסך: ראוי לציין לטובה את מסך ה-LCD המתכוונן, שמסייע מאוד בפעולות צילום שונות.

*שורה תחתונה: מתאימה למי שרוצה לעלות מדרגה ממצלמות הכיס הקומפקטיות ומוכן להשקיע קצת בשביל זה. רק צריך לקחת בחשבון את זמן הסוללות הקצר יחסית.

מחיר: 2,700 שקל.

ציון: 9.