קבוצת הפרסום
מקאן-אריקסון מתעתדת לצאת ב
מיתוג מחודש לקבוצה - כך נודע ל"גלובס". המיתוג החדש יכלול בין היתר השקת אתר אינטרנט למקאן ישראל, מיתוג כל הבניין בו יושבת הקבוצה ומיתוג מחודש של כל המחלקות. המיתוג החדש צפוי להיות מוצג בכנס השנתי של החברה באילת.
כזכור, לפני כשנה נעשו שינויים בדרג הניהולי של הקבוצה, כאשר איריס בק מונתה למנכ"ל משרד הפרסום, ואילן שילוח חזר לתפקיד היו"ר. מאז מינויה הצהירה בק כי מטרתה להפוך את הארגון כולו לבעל אוריינטציה דיגיטלית, תוך הטמעת פעילות האינטראקטיב בארגון עצמו.
השינוי שגיבשה בק כלל הקמת צוותים אינטגרטיביים בתוך משרד הפרסום, שכוללים אנשי דיגיטל, כך שלקוחות המשרד יוכלו לקבל שירותי פרסום מסורתיים לצד שירותי דיגיטל מצוות אחד.
במקביל מוזגה מקאן דיגיטל, שהיתה עד אז חטיבה עצמאית, לתוך הפעילות הכוללת של משרד האופליין מקאן-אריקסון. בהמשך הציגה בק את תפיסת העולם של מקאן הבנויה על 4 ה-C, שהם: Channel, Content, Conversation ו-Calculation.
יש להניח כי המיתוג מחדש עליו שוקדים במקאן בחודשים האחרונים הינו נגזרת של אותם מהלכים ארגוניים מאז הגעתה של בק.
ממקאן-אריקסון נמסר בתגובה: "קבוצת מקאן-אריקסון תמשיך לאתגר את השוק ולא תפסיק להתחדש".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.