SmartPen Pulse - עט חכם ושימושי מאוד

ה-Pulse הוא עט המצויד במספר פונקציות המאפשרות להפוך את כלי הסיכום הישן לרב-יכולות ■ מגיע בשילוב מיקרופון פנימי המקליט קולות בהרצאות, כשמערכת אינפרה אדום סורקת את החומרים שנכתבו

בחברת SmartPen מצאו דרך לשדרג את העט: ה-Pulse הוא עט המצויד במספר יכולות המאפשרות לו להפוך את כלי הסיכום הישן לרב יכולות.

*כתיבה והקלטה: העט מגיע בשילוב מיקרופון פנימי המקליט את הקולות בהרצאות, כשמערכת אינפרה אדום סורקת לתוך הזיכרון הפנימי את החומרים שנכתבו. לאחר שתסיימו לכתוב, תוכלו להקשיב לקובץ האודיו בסנכרון מושלם לטקסט שמופיע במחברת. אם תקפצו כמה שורות קדימה, גם קטע האודיו יקפוץ קדימה.

העט של smartpen

האפשרות להאזין לקבצי האודיו אפשרית באמצעות שתי אופציות: הראשונה היא דרך מחברת מיוחדת, המכילה בתוכה עשרות אלפי נקודות היוצרות רשת עבור העט לקליטת כתב היד. מצלמת האינפרא אדום בקצה העט מתעדת את תנועות קצה העט של המשתמש וממירה את המידע לתמונה, שנראית על המחשב כעמוד שנסרק. לחיצה עם העט על משפט שכתבתם, תשמיע הקלטה דרך הרמקול הפנימי או באמצעות האוזניות המגיעות בערכה.

אופציה שנייה היא לחבר את העט למחשב ולהקשיב לקבצים ברמקולים איכותיים יותר. איכות המיקרופון הפנימי מספיק גבוהה להאזנה ולהבנה באולמות הרצאות ובחדרי ישיבות גדולים.

העט מגיע עם זיכרון מובנה של 1 ג'יגה, המאפשר לאחסן הקלטות של עד 100 שעות. ההפעלה של ההקלטה או כל תפעול אחר בעט, מתבצעת באמצעות נגיעה קלה עם העט על אייקונים המופיעים בכל עמוד במחברת. מלבד היכולות להקליט ולסרוק טקסטים, המחברת מגיעה עם אופציה של מחשבון מתוחכם, כאשר אתם צריכים לגעת עם העט על הצילום של המחשבון המופיע בכריכה של המחברת. התוצאה של החישוב תופיע על המסך הקטן המוטמע בעט.

*בשורה התחתונה: ה-Pulse עושה עבודה מצוינת ומתאים לכל מי שרוצה לכתוב ולהקליט הרצאות בנוחות.

*מחיר: 1,000 שקל לעט מחברת. מחברת ספירלה נוספת (200 עמוד) - 50 שקל. 4 מחברות ב-120 שקל. להשיג באתר היבואן: www.smartpen.co.il.

*ציון: 9.5.