צנחן רחיפה נפצע קשה לאחר שנתקע על מצוק במכתש רמון

הצנחן בן 39 נסחף ברוח העזה, התנגש במצוק, ונתלה בין שמיים וארץ ■ כוחות מיוחדים של יחידת 669 של צה"ל הצליחו לחלצו, כשמצבו מוגדר קשה ■ גורמים במד"א: "הוא סובל מפגיעת ראש קשה ומפגיעות בבטן"

טרגדיה במכתש רמון: צנחן רחיפה בן 39 נסחף ברוח העזה, התנגש במצוק, ונתלה בין שמיים וארץ. כוחות מיוחדים של יחידת 669 של צה"ל הצליחו לחלצו, כשמצבו מוגדר קשה. כוחות מד"א העניקו לו טיפול בשטח והוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

"הצנחן נתקע על המצוק, ולאחר ששוחרר על ידי יחידת החילוץ מצבו הוגדר קשה. הוא סובל מפגיעת ראש קשה ומפגיעות בבטן", אמרו היום גורמים במד"א שטיפלו בצנחן לחדשות 2 באינטרנט. "הוא הועבר להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע",הוסיפו.

האירוע התרחש בסמוך לשעה 13:50 בצהריים, כשהצנחן, שככל הנראה עמד על קצה הצוק, נסחף על ידי הרוח וצלל לעומק המכתש. בשלב מסוים הוא נתקע, וספג מכות קשות בראשו ובבטנו. לאחר קבלת הדיווח, הוזעקו למקום כוחות הצלה שחילצו את הצנחן. טיפול ראשוני הוענק לו בזירת האירוע - ומשם הועבר באמצעות מסוק של צה"ל לבית החולים.

לפני שנה: הרוג בשדות ים

בספטמבר בשנה שעברה נסחף ונהרג גולש רוח בן 30 בקיבוץ שדות ים, לאחר שבמהלך היערכותו ליציאה לגלישה, נסחף על ידי הרוח, הוטח בבית בקיבוץ ונהרג. הגולש הועף כתוצאה מהרוח מרחק של עשרות מטרים ונעצר רק לאחר שהתנגש באחד הבתים הסמוכים. הוא נפצע אנושות ופונה לקבלת טיפול בבית החולים "הלל יפה" בחדרה, שם נקבע מאוחר יותר מותו.

בינואר השנה, נסחף גולש רוח בן 17 מתל אביב למרחק של ארבעה קילומטרים בלב ים, ונמצא כשהוא באפיסת כוחות על ידי יאכטה אזרחית בה שהה איש שיטור ימי שהיה בחופשה.