פובליסיס ישראל מקימה צוות לאיתור סטארט-אפים ישראלים

תקים "אינקובטור חדשנות" - צוות שיבחן סטארט-אפים בעלי פיתוחים הקשורים לעולם השיווק הדיגיטלי ■ הקמת הצוות היא יוזמה של דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אנד סאצ'י לשעבר, וינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק לשעבר

פובליסיס ישראל הודיעה על הקמת "אינקובטור החדשנות" - צוות שיבחן סטארט-אפים ישראליים בעלי פיתוחים הקשורים לעולם השיווק הדיגיטלי, ויפיץ אותם באמצעות רשת פובליסיס ללקוחות ברחבי העולם. הקמת הצוות הינה יוזמה של דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אנד סאצ'י לשעבר, וינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק לשעבר. השניים הם חלק מהנהלת פובליסיס.

בבעלות קבוצת פובליסיס ישראל ישנן 4 חברות אינטראקטיב (אידיאולוג'יק, סאצ'י אינטראקטיב, ארק אינטראקטיב ו-וובאימג') וכן חברה המתמחה בתכנון ורכש מדיה מקוונת (פובליסיס נט-מדיה).

ריצ'ארד פינדר, מנכ"ל Publicis World Wide, אמר בתגובה: "ישראל נחשבת כבר שנים לסיליקון ואלי של המזרח התיכון וקיימת הערכה רבה בעולם למוחות הטכנולוגיים של הישראלים. אנחנו שמחים מאד על היוזמה של אנשי פובליסיס ישראל ובטוחים שבעזרתם נחשף לרעיונות חדשניים בצורה אפקטיבית יותר. בכוונתנו לתמוך ביוזמה ובמידה וניתקל ברעיונות מעניינים נציג אותם ללקוחות שלנו ברחבי העולם".

לדברי טל, "בשנים האחרונות נחשפנו לעשרות ומאות סטארט-אפים שבאו להתייעץ איתנו ולקבל את חוות דעתנו וחשבנו שזו יכולה להיות הזדמנות למנף את המפגשים האלה לחו"ל. יצא לנו בעולם שם של מדינה שמייצרת טכנולוגיה חדשנית ובפובליסיס אימצו את הרעיון שלנו בחום".