בשלילה? חברה מציעה נהגים להשכרה על בסיס יומי עד חודשי

חברת DRIVER מציעה נהגים שינהגו ברכב של הנהג משולל הרשיון או במכוניות שכורות ומכוניות חברה ■ נהג רכב פרטי ליום יעלה 495 שקל, לשבוע 2,300 שקל ולחודש 8,640 שקל

עם החמרת האכיפה על עבירות התנועה, היה זה רק עניין של זמן עד שמישהו ימצא דרך לעשות מזה כסף. חברת DRIVER (www.driver4u.co.il) מציעה פתרון חדש לנהגים שנמצאים בשלילת רישיון, או לחברות וארגונים שנהגיהן יצאו לשירות מילואים או נמצאים בחופשת מחלה: השכרת נהג לכל מטרה.

החברה מציעה השכרת נהגים על בסיס חודשי, שבועי או יומי, ומציעה מאגר של נהגים מנוסים אשר יכולים להחליף נהג מסחרי, נהג חלוקה או נהג פרטי שאינו רשאי לנהוג עקב שלילה או מצב רפואי. כן מציעה החברה הסעת בכירים ואורחים מחו"ל ברכבים של החברה, ושירות של השכרת נהג לחתן כלה, טיולים משפחתיים וכדומה.

ארי ארז, סמנכ"ל תפעול בחברת דרייבר: "החברה והשירות שאנו מציעים בדרייבר נולד כדי לתת מענה לחברות ועסקים אשר פעילותם תלויה בנהגים ותיפגע אם זמינותם של הנהגים תרד. השירות מאפשר לחברות, לאנשים פרטיים שרישיונם נשלל או שאינם יכולים לנהוג בגלל סיבה כזו או אחרת לשכור שירותיו של נהג מנוסה שינהג עבורם ברכב הפרטי שלהם או ברכב מושכר, כשירות של מיקור חוץ. שירות זה ניתן גם להובלות ולנהגי משאיות כבדות".

מחירים לדוגמא: נהג לחודש לפי 9 שעות עבודה ביום על רכב פרטי יעלה 8,640 שקל, על רכב מסחרי או חלוקה 9,200 שקל ועל משאית 9,800 שקל. נהג רכב פרטי ליום יעלה 495 שקל, לשבוע 2,300 שקל ולחודש 8,640 שקל.

נהג לחתונה (מהבוקר עד סוף האירוע) יעלה 1,400 שקל.