מוטורולה קונה את ביטבנד הישראלית בכ-10 מיליון דולר

זאת לעומת 18 מיליון דולר שהושקעו בחברה עד כה ■ ביטבנד נמצאת על המדף כבר משנת 2006

חברת מוטורולה ישראל תרכוש את חברת ביטבנד הישראלית, המפתחת פתרונות לספקי תקשורת, המאפשרים שידור וידיאו על-פי דרישה (VOD) על-גבי רשתות מבוססות פרוטוקול אינטרנט. היקף הרכישה הוא כ-10 מיליון דולר, לעומת 18 מיליון דולר שהושקעו בחברה עד כה. ביטבנד, נציין, נמצאת על המדף כבר משנת 2006.

ביטבנד הוקמה בשנת 2000, והיא מעסיקה כיום כ-80 עובדים במשרדים בנתניה, סין וארה"ב. המשקיעים בחברה הם קרנות ההון סיכון סקויה, אתגר, אביב, אייפקס, פורטוויו ואסנד. החברה מנוהלת בידי ארוין ליבוביץ, ובין לקוחותיה נמצאות סיסקו, אי.סי.איי, IBM, קומברס, וחברות ממירים שונות לטלוויזיה.

בשנת 2005 הוכתרה ביטבנד כחלוצת טכנולוגיה עולמית על-ידי הפורום הכלכלי העולמי, לצד שתי חברות ישראליות נוספות - טלמאפ, הפועלת בתחום הניווט הסלולרי, וחברת הביוטכנולוגיה טרהויטה.

ביטבנד היא הרכישה הראשונה של מוטורולה בישראל, והיא אמורה לאפשר למוטורולה להתחרות בחברות כמו סיסקו באספקת ציוד לחברות הטלוויזיה בכבלים. בין מוצריה של ביטבנד ניתן למנות ה"מאסטרו" - פלטפורמה לניהול שרתי וידיאו, וכן את המוצר QualiCTV, שהוא התקן חומרה המשדרג את איכות הצפייה של המשתמש, כאשר הוא משפר בעיות כמו העברה איטית בין ערוצי טלוויזיה ואיבוד נתונים בעקבות תקלות בקו.

מוצר אחר הוא Vision 280E המשמש כשרת איחסון, הזרמה, וכפלטפורמה לשירותי IPTV כמו VOD (וידיאו על-פי דרישה) ועצירת התמונה בטלוויזיה בזמן אמת (Pause Live Tv).

במוטורולה ישראל ובביטבנד סירבו היום להגיב לידיעה. *