הפרסומאי דרור שטרנשוס הלך אתמול לעולמו

שותפו לשעבר, רפי צרפתי: "אני חייב לו את התקופה המקצועית והאישית הכי פורייה שהיתה לי בקריירה"

הפרסומאי לשעבר והיועץ האסטרטגי דרור שטרנשוס הלך אמש (ד') לעולמו. שטרנשוס נפטר ממחלת הסרטן בה נאבק בשנים האחרונות.

שטרנשוס היה חלק מענף הפרסום כ-15 שנה כשותף במשרד הפרסום יורו תל-אביב, או בשמו הקודם צרפתי-שטרנשוס-זמיר. המשרד הוקם ב-1988 על-ידי שטרנשוס והפרסומאי רפי צרפתי. ב-1994 הצטרף אליהם זמיר דחב"ש, שהפך לשותף לאחר שנה.

ב-1999 רכשה סוכנות הפרסום העולמית יורו 51% ממניות המשרד, ובאמצע 2004 הגדילה את אחזקותיה בו ל-66%, לאחר ששטרנשוס מכר את אחזקותיו והחליט להתמסר לפעילות פוליטית.

בשנים האחרונות התנתק שטרנשוס מפעילות פרסום קלאסית והתמסר לקמפיינים פוליטיים וייעוץ אסטרטגי. בין הפעילויות הבולטות עליהן היה חתום ניתן לציין את הקמפיין למפלגת מרצ בבחירות 2003, הקמפיין של יוזמת ז'נבה והקמפיין לתנועה החדשה-מרצ בבחירות האחרונות. במקביל, ב-2005 הצטרף לעמותה החברתית אג'נדה העוסקת בקידום ייצוג מיעוטים בתקשורת, ומאז עמד בראש הדירקטוריון שלה.

רפי צרפתי, שהיה השותף של שטרנשוס במשך למעלה מ-15 שנה, אמר היום (ה') כי "דרור היה שותף אמיתי שאני חייב לו את התקופה המקצועית והאישית הכי פורייה שהיתה לי בקריירה. את הדרך המקצועית המשמעותית עשיתי איתו, ואני מרגיש שאני חב לו אותה. הוא היה האיש הכי אותנטי והכי אמיתי שאני מכיר, הוא היה נטו".

"הוא היה איש אמיץ, וכולנו ראינו את זה גם במלחמתו ההירואית בשנתיים האחרונות במחלת הסרטן", הוסיף צרפתי. "אני ראיתי את האומץ הזה בלמעלה מ-15 שנה כשותף. מעט אנשים יודעים זא,ת אבל דרור הוביל את הקמפיין 'תל-אביב בלי הפסקה' - וכך בדיוק צריך לזכור אותו: כ'דרור בלי הפסקה'".