מנוע החיפוש של
מיקרוסופט,
Bing, ומנוע החיפוש הצעיר וולפארם אלפא, ישתפו פעולה במאבק מול המתחרה הגדולה בשוק החיפוש המקוון,
גוגל.
וולפארם אלפא הודיעה אתמול (ד') כי מנוע החיפוש בינג ישלב תוצאות חיפוש שלה בחלק מהשאילתות המוקלדות בו.
"לבינג תהיה גישה לעשרות אלפי האלגוריתמים וטריליוני פיסות המידע בוולפארם", צוין בבלוג של החברה.
בוולפארם אלפא, הקרויה על שם המייסד, מדען המחשבים הבריטי סטיבן וולפארם, מעדיפים לכנות את כלי החיפוש "מנוע ידע חישובי" ולא "מנוע חיפוש". להבדיל מגוגל שמשתמשת באלגוריתם במציאת קישורים למונח החיפוש ברחבי האינטרנט, משתמש וולפארם באלגוריתם כדי למצוא קישורים במאגר משלו.
השת"פ של מיקרוסופט עם וולפארם נוסף על עסקת שיתוף הפעולה עם יאהו בתחום הפרסום המקוון במנועי החיפוש של החברות. לפי נתוני קומסקור, לגוגל נתח של 65% משוק החיפוש המקוון בארה"ב, יאהו עם נתח 18.8% ואילו בינג מחזיק ב-9.4%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.