היכונו לפקקי ענק: רוכבי אופנועים יאטו התנועה מחר בבוקר

מטה המאבק מארגן שיירות של רכיבות מחאה בכל הארץ תחת הכותרת: "אם ההתייקרות עוברת, תל אביב עוצרת"

"אם ההתייקרות עוברת, תל אביב עוצרת" - כך מגדירים נציגי המאבק הדו גלגלי את מאבקם.

מטה המאבק מארגן שיירות של רכיבות מחאה בכל הארץ תחת הכותרת "גזירות הביטוח לא יעברו". לפי התוכנית, מחר (א') בשעות הבוקר המוקדמות יצאו אלפי רוכבים על דו גלגלי ממקומות שונים בארץ לכיוון נתיבי איילון ותל אביב. רכיבת המחאה תתקיים באותו סגנון שהתקיימו שיירות המחאה של השבועות האחרונים.

הרוכבים ינהגו בסגנון נסיעה של מכוניות כשכל כלי ייסע במהירות של מכונית ממוצעת ויתפוס מקום כמו של מכונית באמצע הנתיב. רכיבת המחאה מיועדת להמחיש את העתיד הצפוי עם העלאת תעריפי הביטוח: יותר פקקים, שיגרמו לעומסי תנועה כבדים. אלפי הרוכבים שישתתפו במחאה יגיעו מירושלים, חיפה ובאר שבע, ואליהם יצטרפו רוכבי הדו גלגלי הנמצאים בגוש דן.

"כולם צריכים להבין, שפעילות המחאה שלנו לא תסתיים עד שמחירי הביטוח יהיו סבירים ושווים לכל נפש", אמר אליקו אלג'ם יו"ר מטה המאבק הדו גלגלי, "אני קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו להתערב בסוגיה, לקבל החלטה אמיצה ולעצור את הפגיעה הקשה בענף, שתשפיע על כולם. המחאה הזו היא רק תחילת המאבק".

זק"א שותפים

חברי יחידת האופנועים של זק"א ישתתפו אף הם בהפגנה. לטענת הארגון, הוא לא יוכל לשאת בהעלאת מחירי הביטוח ולכן בצער רב יאלץ הארגון להשבית כארבעים אחוז מהאופנועים הפועלים בכל הארץ.

חיים וינגרטן מפקד יחידת האופנועים, אמר "הנפגעים הראשונים אלו אזרחי מדינת ישראל, הציוד המקצועי שיש בכל אופנוע והגישה המהירה של האופנועים למקום אסון הוכיחה בעבר מאות החייאות מוצלחת, חלק גדול ממתנדבי יחידת האופנועים ישתתפו במאבק ביום ראשון הקרוב".