אלדן טק תובעת כ-6 מיליון שקל מאלי מור בגין הלוואה

בתביעה נאמר כי מור הציע באפריל 2005 למנכ"ל אלדן טק, יוסי בודנשטיין, כי החברה תשקיע יחד עימו ברכישת בניינים בניו-יורק; אלדן טק העמידה הלוואה לקבוצה אותה ייצג מור, אך חלק מהחוב טרם נגבה

החברה הציבורית אלדן טק הגישה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב תביעה בסך 6.22 מיליון שקל נגד איש העסקים אלי מור בגין הלוואה שהעניקה לקבוצת רכישה בה היה שותף. מור ביצע תפקידים בחברת דפי זהב, היה בין מקימי ביפר תקשורת, ועד לפני מספר שנים כיהן כמנכ"ל חברת יורוקום תקשורת סלולרית.

בתביעה נאמר כי מור הציע באפריל 2005 למנכ"ל אלדן טק, יוסי בודנשטיין, כי החברה תשקיע יחד עימו ברכישת בניינים בניו-יורק. מור טען כי הקבוצה אותה הוא מייצג רכשה מקבץ דיור של מספר בניינים בהארלם, והוא הציע כי 3 הבניינים שנותרו יימכרו לאלדן טק תמורת 3.1 מיליון דולר. אלדן טק העמידה הלוואה בסכום זה לקבוצה לתקופה של 120 ימים עם אופציה לרכישת הבניינים, כשמור שימש ערב.

לדברי אלדן טק, בסופו של דבר הודיע בודנשטיין למור כי הוא אינו מוכן להיכנס לעסקת הרכישה, כיוון שהיא אינה הגיונית מבחינה כלכלית. הוא אף הבהיר למור כי מהנתונים שנחשפו בפניו, עולה כי הוא מוליך אנשים אחרים שולל.

בתביעה נאמר עוד כי אחד מהשותפים של מור בקבוצה, גדי זמיר, חשף כי השותפים גונבים כסף בנקודת הפתיחה של העסקה, ואלדן טק הצליחה לגבות ממנו חלק ניכר מהחוב בגין ההלוואה.

עתה תובעת החברה ממור לשלם לה את יתרת החוב. טרם הוגשה בקשת רשות להתגונן.