חברת הפרסום הממוחשב דאבל פיוז'ן מפטרת 15% מעובדיה - כך נודע ל"גלובס". דאבל פיוז'ן מחזיקה 35 עובדים, ויש לה מרכז פיתוח בישראל ומשרדי הנהלה בסן-פרנסיסקו. כמו כן היא מחזיקה משרדים בלוס-אנג'לס, ניו-יורק ולונדון.
דאבל פיוז'ן פועלת בתחום הפרסום הדינמי במשחקי מחשב ווידיאו. המוצר של החברה, מאפשר להציע פרסומות שונות המתעדכנות באופן קבוע בתוך המשחקים, כך שהשחקן יצפה בפרסומות למוצרים עדכניים או סרטים שרק יצאו לבית הקולנוע.
החברה הוקמה ב-2004 על-ידי 3 יזמים מקומיים - גיא בן-דב, הלל רום ועופר רונדשטיין. המנכ"ל הוא ג'ונתן אפשטיין. בתחום בו פועלת החברה נמצאות ענקיות מיחשוב כמו מיקרוסופט, שהשקיעה בין 200 ל-400 מיליון דולר ברכישת חברת הפרסום במשחקים Massive וגם גוגל שרכשה לפני כמעט שלוש שנים את חברת AdScape Media ב-23 מיליון דולר.
שוק הפרסום הדינאמי החל לפעול ב-2005, כאשר אז הוא נאמד ב-56 מיליון דולר, וההערכות הן כי עד 2011 הוא יגיע ל-2 מיליארד דולר. בראיון לגלובס בעבר, אמר אפשטיין שהוא מעריך כי תחום הפרסום הדינמי במשחקים, בו עוסקת דאבל פיוז'ן, גלגל ב-2008 200-300 מיליון דולר.
"חלק מהגידול בשוק הפרסום במשחקים בשנים האחרונות נובע מכך שלמפרסמים יש רצון לנסות פורמטים חדשים של פרסום ולבדוק אמצעי מדיה אחרים שלא נוסו", אומר אפשטיין. "המפרסמים מבינים שפרסום במדיה הישנה - טלוויזיה, עיתונות מודפסת ואחרים - כבר לא עובד באותה רמה". דאבל פיוז'ן גייסה עד היום 37.2 מיליון דולר ב-3 סבבי גיוס.
בדאבל פיוז'ן סרבו להגיב לדברים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.